Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 10510
Hei, noen freaks som har erfaring eller vet om noen legit drug markets på deeb web? Holdte på å bestille noe fra Green Road helt til jeg hørte at hele siden bare var scam..

På forhånd, takk for svar!
Valhalla er en bra og trusted side. Er ikke så ille priser heller, men green road skjønner du er en scam når du ser på prisene og tilbakemeldingene.
Er ikke så vanskelig å duckduckgoe seg fram til deepdotweb.com f.eks. Så får du vite alt du trenger.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
https://www.reddit.com/r/DarkNetMarketsNO fin plass for å få en liten oversikt over det norske markedet.

Det er ofte minst x3 dyrt å bestille innenlands, men risikoen er mindre for å bli tatt. Aner ikke om det er verdt det, for jeg kan tenke meg de norske selgerne bestiller selv fra utlandet og selger svindyrt her i Norge.
De norske selgerne har kontakter i Oslo og andre plasser. Kjøpte selv 20 glass med rivotril for 17k i Oslo. Kunne tjent gode penger på Valhalla med det.

Jeg ble "scamma" selv på greenroad for 5000 NOK, visste ikke bedre, leeeenge siden.
Sist endret av kongolavdenfemt; 30. oktober 2016 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
De norske selgerne har kontakter i Oslo og andre plasser. Kjøpte selv 20 glass med rivotril for 17k i Oslo. Kunne tjent gode penger på Valhalla med det.

Jeg ble "scamma" selv på greenroad for 5000 NOK, visste ikke bedre, leeeenge siden.
Vis hele sitatet...
Mange som kunne tjent gode penger på det siden de 20 glassa dine har en innkjøpspris på ca 2kroner tabletten :-)
Noen som har erfaring med hvor lang det tar med bestillingen?
Sitat av Lillemjaumjau93 Vis innlegg
Noen som har erfaring med hvor lang det tar med bestillingen?
Vis hele sitatet...
Spørs hvem du bestiller fra og hvor i landet du bor, men det pleier ikke gå mer enn 3-4 virkedager.
Pensjonert Skaper
Generelt er det nok lurt å holde seg unna sider som "mellomlagrer" dine BitCoins. Det er typisk for sider som er satt opp for såkalt "exit-scam". Deepdotweb.com som ble nevnt av seroto9n her er en veldig grei side for å få oversikt over de forskjellige markedene, oppetiden og hvorvidt de er til å stole på eller ikke.

Har ikke handlet selv, men for meg virker det som Valhalla og Hansa er blandt de beste, og mest stolte på markedene.

Ellers kan det være lurt å finne seg et forum eller to på Tor for å lese seg litt opp på andres erfaringer (både hvilke markeder som er ordentlige, men også hvilke selgere som er bra). The Majestic Garden er et veldig fint forum med god oversikt over markedene.
Trådstarter
Takk for hjelp alle sammen! La nettop inn en bestilling hos Valhalla, noen som vet hvor lang tid det tar før jeg mottar varene? Vil jeg ha det innen helgen?
Pensjonert Skaper
Sitat av kingT Vis innlegg
Takk for hjelp alle sammen! La nettop inn en bestilling hos Valhalla, noen som vet hvor lang tid det tar før jeg mottar varene? Vil jeg ha det innen helgen?
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på hvor i verden den du bestiller av befinner seg, om det sendes med en gang eller om selger samler opp flere bestillinger for å sende samtidig osv.

Det er ikke de som driver Valhalla selv som sender ut varene, men en selger du har kjøpt av, som ikke har noe annet med Valhalla å gjøre enn at han/hun bruker siden til å tilby sine produkter. Litt som på finn.no: noen selgere løper til posten dagen etterpå for å sende pakken avgårde, andre venter flere uker. Dersom du har handlet med en selger som har gode tilbakemeldinger kan du være rimelig sikker på at det kommer så raskt som det lar seg gjøre. Men man vet jo aldri.

En ting å ha i bakhodet (spesielt dersom du har bestilt det til din egen adresse, noe du burde unngå så langt det lar seg gjøre) er at pakken selvfølgelig også kan stoppes i tollen dersom den kommer fra utlandet. Så det finnes ingen garantier på at det kommer frem i det hele tatt.
Jeg vet at det er selgere på Valhalla, har bestilt fra en fyr innenlands.
Sist endret av kingT; 1. november 2016 kl. 00:19.
Pensjonert Skaper
Sitat av kingT Vis innlegg
Jeg vet at det er selgere på Valhalla, har bestilt fra en fyr innenlands.
Vis hele sitatet...
Da burde det jo være på plass i god tid før helga, sålenge postmannen ikke faller om på veien.
Med de kjappeste selgerne kan du være så heldig at det ligger i kassa dagen etter (om du bestiller på morgenen/formiddagen). De tregeste bruker 1 uke, normalt sett tar det 2-3 dager.