Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 12246
Torpedoer som får betalt for å "utføre jobb" i HA. Er de farlige for kvinner? Hva må kvinnen ha gjort for å kunne havne i bråk med de? Noen sier de rører ikke kvinner, og noen sier at det spiller ingen rolle om man er kvinne eller mann, blir de sendt på en så sliter man. Noen som kan svare?
Foreslår du stikker opp på nærmeste klubbhus og spør der. De har kanskje noen brosjyrer de deler ut
Torpedo'er for HA Det meste av det skumle du har hørt om HA er nok gratisreklame de får fra utlandet.
Tror ikke du trenger å være så redd for at verken Super,n eller noen andre kan gjøre så store sprell
Sist endret av Fenwick; 22. oktober 2016 kl. 21:09.
Jeg skjønner ikke spørsmålet helt. Om en kvinne skylder penger og et medlem fra HA har fått jobben om og kreve det inn så klart det kan bli slitsomt for kvinnen. Flere HA medlemmer som har vold mot kvinner på rullebladet på samme måte som det er mange vanlige mennesker som har det....
Trådstarter
18 0
Jeg skylder ikke penger til noen. Saken er slik at jeg har ved et uhell sagt hva kompisen min gjorde for mange år siden. Noe svindel greier som jeg ikke skal gå inn på her nå. Og han ville selvfølgelig blitt litt sint for at jeg har sagt det videre. Men om en tredje person (den som sitter med info om dette) går da videre til politiet (la oss si det) og anmelder dette. Så vil jo kompisen min lure på hvem som står bak alt dette. Og dersom han da finner ut at det var jeg, så vil han bli forbanna og sende HA på meg. Om HA ville da tatt på seg jobben om å "straffe" meg for det jeg har gjort. Det var ikke med vilje da, så jeg angrer på at det kom ut. Men den personen som fikk vite det sier at h*n ikke skal gjøre noe som helst med dette. Det er såpass lenge siden kompisen min gjorde dette at det ville ikke blitt noen reaksjoner fra politiet ihvertfall. Men man vet jo aldri. Men bevis finnes det ikke lenger for å si det sånn.
Å sende HA på deg? Latterlig og usannsynlig. Slapp av og ta deg en øl. Ingen verdens ting kommer til å skje. Spekulasjoner om ting som skjedde for lenge siden hvor ingen døde/skadet/voldtatt etc. er uinteressant.
Husk at verden er full av tomme trusler
Trådstarter
18 0
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Å sende HA på deg? Latterlig og usannsynlig. Slapp av og ta deg en øl. Ingen verdens ting kommer til å skje. Spekulasjoner om ting som skjedde for lenge siden hvor ingen døde/skadet/voldtatt etc. er uinteressant.
Vis hele sitatet...
Ja det er kanskje usannsynlig. Men det er grunnen til hvorfor jeg kuttet kontakt med denne kompisen. Han er ikke helt god, og Gud vet hva han er i stand til dersom noen gjør han forbanna. Så jeg tenkte nå det verste utfallet av situasjonen. Om han ville sendt disse folka på meg, om de faktisk ville tatt på seg jobben.
Sitat av Hyene80 Vis innlegg
Ja det er kanskje usannsynlig. Men det er grunnen til hvorfor jeg kuttet kontakt med denne kompisen. Han er ikke helt god, og Gud vet hva han er i stand til dersom noen gjør han forbanna. Så jeg tenkte nå det verste utfallet av situasjonen. Om han ville sendt disse folka på meg, om de faktisk ville tatt på seg jobben.
Vis hele sitatet...
Han vil ikke det. Han har ikke den kontakten og ei heller villig til å legge ned så mye penger for noe han selv bør være i stand til å gjøre selv. Så hvis dere ikke snakker og han ikke har gitt uttrykk for misnøye med hva du har sagt, så er ikke problemet tilstede. Kan ikke gå rundt å leve i frykt for å bli skadet når man lett klarer det selv på en daglig basis. Dette er bortkastet tid og frustrasjon/frykt.
Trådstarter
18 0
Han kompisen min vet ikke om dette. Han vet ikke hva jeg har sagt til hvem. Jeg bare tenker dersom han skulle finne ut at jeg gikk ut med det så vil han bli sint. Og da er jeg igjen redd for at han er gal nok til å sende HA på meg. Så tenkte kanskje dere her inne visste om HA ville brydd seg om slikt "på bestilling". Er det lett å sende slike folk på andre liksom? Jeg vet jo ingenting om sånt. Men synes at dette virker skummelt. Etter å ha snakket med en annen kompis om dette. Han mente at dersom man har kjennskap til slike folk så er det bare å betale de penger så kan de "ta jobben". Slik at mannen selv slapp å stå ansvarlig for det. Har også hørt at de kan utføre jobben og aldri bii tatt for slikt.
Sitat av Hyene80 Vis innlegg
Han kompisen min vet ikke om dette. Han vet ikke hva jeg har sagt til hvem. Jeg bare tenker dersom han skulle finne ut at jeg gikk ut med det så vil han bli sint. Og da er jeg igjen redd for at han er gal nok til å sende HA på meg. Så tenkte kanskje dere her inne visste om HA ville brydd seg om slikt "på bestilling". Er det lett å sende slike folk på andre liksom? Jeg vet jo ingenting om sånt. Men synes at dette virker skummelt. Etter å ha snakket med en annen kompis om dette. Han mente at dersom man har kjennskap til slike folk så er det bare å betale de penger så kan de "ta jobben". Slik at mannen selv slapp å stå ansvarlig for det. Har også hørt at de kan utføre jobben og aldri bii tatt for slikt.
Vis hele sitatet...
Nei, nei og atter fuckings nei. Dette skjer ikke. Har man kjennskap til sånne folk prater man ikke om det, og prater man om det så er han ikke med. Det er et sterkt broderskap i sånne tilstelninger at du ville tro dem var religiøse. Du har ingen verdens ting å frykte.
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Ta det helt med ro. HA har bedre ting å bruke tiden sin på, og de er ikke en organisasjon man kan oppsøke og betale for å "straffe" folk som har forsnakket seg eller skylder penger fordi man ikke gidder å gjøre det selv. Sjangsen for at du får HA-medlemmer på døra på grunn av dette er så forsvinnende liten at du har større sjangs for å få 7 rette i lotto...
Trådstarter
18 0
Han har aldri truet meg med de folka. Men jeg vet bare at han har kontakter der. Vet ikke hvor gode kontakter det er snakk om, men jeg bare vet han har noen fordi jeg kjenner han godt. Så jeg lurte bare på OM noen, kanskje ikke nødvendigvis han men andre sender slike folk på meg, om de da vil gjøre meg noe. Jeg skylder dem ingenting iallfall, men hvis jeg skulle bli utsatt for disse folka liksom
Jeg ville med stor sansynlighet tippet at det aldri ville skjedd. Selvsagt ville noen av dem gjort det om han gav dem massevis av penger, men da kunne han vel likeså gjort det selv, eller betalt helt noen andre enn HA. Veldig skjeldent mennesker gidder og legge penger i situasjoner de ikke får enda mer penger fra, så du burde ikke bekymre deg for mye. Uansett har vel fint lite for deg og si om 'torpedoen' kommer fra HA eller er en harbarket Nav-klient(?)
Trådstarter
18 0
Synes det er bare skummelt at det er lett å få tak i folk som kan skade andre på bestilling. Hvis jeg for eksempel hater naboen min så er det bare å betale litt cash og noen banker han opp?
Hvorfor sender folk torpedoer? Fordi de vil ikke gjøre jobben selv, de kan bli tatt. Mens torpedoer er "smarte" og gjør jobben uten å bli tatt, men skal ha betalt. Hvem som helst kan sende folk på noen de ikke liker eller hater, egentlig rart at det er lite slikt så lett som det er å få ordnet det.

Får håpe at kompisen ikke finner ut av hva jeg har sagt. Skal holde bedre kjeft neste gang.
Man sender ikke torpedoer på en man "ikke liker". Å sende en torpedo skal jo ha en hensikt, og ikke minst skal det gis et utbytte i ettertid.
For eksempel; A skylder B 100.000,-. B betaler torpedo 50% for at torpedo skal skaffe pengene
Har en tidligere stefar som er dømt for torpedovirksomhet, ser på han som nederst på rangeringstigen karrieremessig hvis man kan kalle det en karriere. Tok seg godt betalt, levde på uføretrygd pga. ryggproblemer (torpedovirksomhet gikk helt fint, og trening også, stor kar). Tror det har roet seg nå etter han fikk dom, måtte sone 3 måneder, latterlig lite. Det skal være snakk om tall med 4 nuller eller mer i betaling uansett.
Sist endret av kongolavdenfemt; 23. oktober 2016 kl. 11:42.
Trådstarter
18 0
Jeg skjønner at man ikke sender torpedoer på folk man ikke liker, men i teorien er det vel mulig så lenge man har penger. Og folk som har disse kontaktene kan kanskje misbruke dette. Vil ikke torpedoer vite hvorfor de skal angripe et annet menneske først? Eller gjør de det uansett så lenge man betaler? Og hvordan klarer de å gjøre det? Komme på døren?

Ut i fra det jeg har hørt så er det mulig å sende torpedoer på folk som skylder meg penger og sånne ting.
Hvis kompisen min skulle finne ut av at jeg har sagt noe jeg ikke burde og han tar kontakt med de folka så sier han; "har en vennine som har sagt noe hun ikke skulle om meg, noe straffbart jeg har gjort, kan dere ta henne?" Høres kanskje brutalt ut da. Men ville de gjort det? Har lest i avisen at de truer folk når det er snakk om 15 tusen kroner liksom, hvorfor gidde det for små penger.

Sitat av Btyven Vis innlegg
Ta det helt med ro. HA har bedre ting å bruke tiden sin på, og de er ikke en organisasjon man kan oppsøke og betale for å "straffe" folk som har forsnakket seg eller skylder penger fordi man ikke gidder å gjøre det selv. Sjangsen for at du får HA-medlemmer på døra på grunn av dette er så forsvinnende liten at du har større sjangs for å få 7 rette i lotto...
Vis hele sitatet...
Har dessverre lest i avisen idag, bare googlet det, så kom det opp at noen sender torpedoer på folk som skylder penger, så små beløp som 15 tusen kroner. De tvinger folk inn i bilen og truer med vold og alt mulig slik at de kan få pengene personen skylder. Så da har de tydeligvis lite å gjøre på hvis du oppsøker folk av små summer. Men la oss si en skylder meg penger, kan jeg bare ta kontakt med nærmeste klubb og be de kreve penger hos han og han. Da gjør de det likesom? Er det så enkelt?
Sist endret av Hyene80; 23. oktober 2016 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I teorien er alt mulig, enhver torpedo vil jo avgjøre selv hva han/hun er villig til å gjøre utifra historien, pengebeløp osv. De som jobber som torpedo er ofte tapere som er trygdet. 15k er endel når man er trygdet og de fleste er for redde til å gå til politiet da beløpet det ofte dreier seg om stammer fra narkohandel. Som sagt, torpedoer er de største taperne i dagens samfunn, nesten som voksne mobbere hvis man kan sammenligne det med noe fra skoletiden. Du bør nok ikke uroe deg i det hele tatt. Men du kan kontakte politiet og få vurdert voldsalarm dersom det er noen reell trussel mot deg, noe jeg mistenker det ikke er.

Torpedoer er ikke alltid med i klubbene direkte, de er vel mer bekjente osv. Noen er selvsagt medlemmer. Og nei, man går ikke til klubben som ukjent og får noen til å kreve inn penger for deg. Det kreves som regel godt bekjentskap osv.
Sist endret av kongolavdenfemt; 23. oktober 2016 kl. 13:43.
Trådstarter
18 0
Jeg håper at dersom det kommer så langt at kompisen min får noe pes pga det jeg har sagt så vil han ikke bruke de folka på meg av den grunn. Det er jo folk man ikke kødder med. Blir litt drøyt hvis jeg risikerer å bli drept av torpedo pga jeg har forsnakket meg.
Risikerer å bli drept? Tror du bør søke en frivillig inleggelse, evt søke voldsalarm hos politiet. Man kan ikke gå rundt og være redd for at man har forsnakket seg.
99.9% av de som sier de kjenner HA, eller skal sende noen i fra HA på noen andre preiker bare piss. Du skal bare slappe av.
Sist endret av Hoarse; 23. oktober 2016 kl. 17:35.
Trådstarter
18 0
Så ingen i HA ville tatt på seg oppdraget om å skade en kvinne som røpte noe kompisen gjorde for lenge siden. Dersom saken ikke hadde vært gammel, og kompisen hadde faktisk fått pes for det. Ikke engang da haddde jeg fått problemer?
Å bli drept var kanskje litt drøyt sagt, men jeg ble bekymret for at det jeg har sagt kommer ut og gjør kompisen min forbanna. Som sagt jeg er ikke venn med han lenger, men kjenner godt han og hvordan han er. Men aldri opplevd at han sendte folk på noe, men snakket veldig ofte om å "ta" noen som gjorde livet hans surt. Var derfor jeg ble litt skeptisk.
Nå har du fått 10 svar som sier at du mest sannsynlig ikke har noe å bekymre deg for, men du virker ikke fornøyd med svarene. Jeg vil derfor forsøke å gi deg det svaret du ser ut til å være ute etter.

Ja, det kan hende at han leier inn folk til å banke deg opp og skade deg, kanskje til og med voldta deg. HA tar neppe på seg et slikt oppdrag, men andre kriminelle som vil tjene raske penger finnes det mange av.

Du burde egentlig være mest bekymret for hva han selv kan finne på å gjøre. Han virker som en ustabil person man burde holde seg unna.
Trådstarter
18 0
Han er jeg ikke så veldig redd for egentlig. Han har dømt for vold to til tre ganger tidligere og ryker fort inn igjen dersom han prøver seg på noe. For alt jeg vet så sitter han inne for et eller annet, har som sagt ingen kontakt.
Jo, jeg er fornøyd med svarene jeg. Var greit å forsikre seg litt ekstra. Men det er egentlig ingen her inne som kan vite 100 % på noe, det skjønner jeg jo. Grunnen til hvorfor jeg skrev her i det hele tatt var fordi jeg trodde det var noen her inne som hadde peiling hva man KAN forvente seg i værste fall. Andre kriminelle kan også takke ja til et oppdrag, men de risikerer å bli tatt av politiet. Folk slipper skjeldent unna med slikt.
Takk for alle svar.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis venninnen min hadde gått til politet med saken som hun fikk kjennskap til, altså angående svindelen som kompisen min gjorde, hva hadde skjedd da? Ville politet brydd seg om det?
Sitat av Hyene80 Vis innlegg
Hvis venninnen min hadde gått til politet med saken som hun fikk kjennskap til, altså angående svindelen som kompisen min gjorde, hva hadde skjedd da? Ville politet brydd seg om det?
Vis hele sitatet...
Hvordan i alle dager skal vi kunne vite det, basert på den lille informasjonen du har kommet med?

Jeg anbefaler deg å holde deg unna alt av kriminalitet og kriminelle miljøer fremover da du åpenbart ikke har nerver til denslags (noe som forøvrig er helt fair). Men husk at verden ikke er slik det fremstilles på film.
Første tanke som slår meg er; Er denne vennen du har fortalt det til en felles bekjent av vedkommede? Hvis nei så hvordan kan han få vite det da?

Gamle svindelsaker der bevis er borte for lengst er ikke noe som blir prioritert. Ville denne vennen din vært troende til å anmelde vedkommede med eget navn signert kun basert på noe du har fortalt? Lite trolig.

HA? HA er en motorsykkelklubb med et ufortjent dårlig rykte skapt via medier. De har sine råtne egg de også, men det har alle klubber og miljøer.

Ville forstått du var bekymret om det var noe narko relatert du har forsnakket seg om. I det miljøet får en seg ganske lett en sprøyte i armen.
Jeg er ikke involvert i noe kriminell miljø, tror dere misforstår meg helt her. Jeg hadde en kompis som svindlet for en del penger. Og det skrev jeg til venninnen min. Noe jeg ikke burde si noe om, iallfall skriftlig. Tenker bare at om hun hadde gått til politiet og sagt for eksempel: hei, jeg har info om en som har svindlet og han heter sånn og sånn".
Hva er vitsen med å fortelle noe slikt til en du ikke vet om du kan stole på?
Jeg var full.
Og hun har sagt at hun ikke skal si det videre og at hun skulle slette meldingen. Har snakket med henne og hun sier at jeg må bare slappe av! Så. Tenkte sånn i verste fall om hun hadde gått videre med saken. Til politiet. Hun kjenner ikke kompisen min og har ikke felles venner med han, men dersom det hadde blitt en politisak så hadde han begynt å mistenke meg siden jeg er en av de få som fikk vite hva han hadde gjort da han bodde en annen plass i Norge.
Det skal vel foreligge ganske mye info i en gammel svindelsak før onkel tar seg bryet med å opprette sak. Noe fyllaskribleri kan vel like greit være vås. Dessuten så er det vintersesong for mc'er nå så kommer nok ingen engler før til våren igjen isåfall
Sist endret av al_digit; 4. november 2016 kl. 23:40.
Sitat av Hyene80 Vis innlegg
Jeg var full.
Og hun har sagt at hun ikke skal si det videre og at hun skulle slette meldingen. Har snakket med henne og hun sier at jeg må bare slappe av! Så. Tenkte sånn i verste fall om hun hadde gått videre med saken. Til politiet. Hun kjenner ikke kompisen min og har ikke felles venner med han, men dersom det hadde blitt en politisak så hadde han begynt å mistenke meg siden jeg er en av de få som fikk vite hva han hadde gjort da han bodde en annen plass i Norge.
Vis hele sitatet...
Så hva skal du gjøre med det? Sitte på internett og stresse med å få svar fra folk som ikke kjenner saken og disse menneskene i det hele tatt? Som ikke aner omfanget av forbrytelsen, og ikke kjenner til noen av omstendighetene eller de involverte?

Du har to valg. Du kan enten stresse denne venninna di igjen og igjen til hun blir så lei at hun bare går til politiet for å bli ferdig med det, eller du kan stole på henne og slappe av. Slippe den jævla stressballen du går og bærer på, og takle problemene som måtte oppstå hvis/når de kommer.
Sist endret av mentalmelt; 4. november 2016 kl. 23:42.
Ja dere har rett. Jeg har fått svar fra henne som jeg burde være fornøyd med. Er ikke så redd hvis han hadde blitt tatt. Men er redd han finner ut at det var meg som sladret videre og da er jeg redd han ikke blir så veldig blid. Men saken er såpass gammel nå. Sikkert derfor jeg følte at jeg bare kunne slenge med kjeften på den måten. Men burde ikke skrevet det på melding. Var bare det at jeg er sint på meg selv for å ha vært så dum. Skal holde bedre kjeft neste gang.
Kan være lurt å holde tett ja. Aner jo ikke sakens omfang men i verste fall så kunne jo du blitt dømt for å skjule en forbrytelse også.
Sitat av al_digit Vis innlegg
Kan være lurt å holde tett ja. Aner jo ikke sakens omfang men i verste fall så kunne jo du blitt dømt for å skjule en forbrytelse også.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg hadde ikke plikt å melde fra om en slik forbrytelse når "skaden allerede skjedd". Det er jo ikke snakk om noe personskade eller overgrep! Men en gjenstand som "ble "ødelagt".
Vurderer å kontakte kompisen og be om unnskydning for at jeg har vært stor i kjeften. Kanskje jeg føler det bedre med meg selv etterpå. Uff
Sikkert ingen dum ide. Det virker jo som om du bekymrer deg veldig. Få luften renset er ikke alltid så dumt, samtidig kan jo en liten advarsel til han være greit i tilfelle han har flere bevis å ødelegge
Selvfølgelig er det en sak for politet. Det spørs dog om de vil følge opp saken eller om den går rett i henlagt hylla.. Hvis det er så lenge siden som du gir utrykk for, ville jeg ikke tenkt en tanke over det. Slike ting skjer ganske ofte..

Du burde derimot få noe for å slappe av som de sier over, du virker overhysterisk på mange måter. Jeg ville ihvertfall funnet noe for å roe meg, da denne uroen ikke er bra for deg i lengden.
Ja men er det slik at jeg er pliktig til å melde fra om slike ting hvis jeg kjenner til en person har gjort det? Eller som for eksempel: hvis naboen jobber svart, har jeg plikt å melde han inn? Eller hvis en kompis ville teste bilen i en tunnel fra 0-200 km/t og jeg er vitne til det, må jeg løpe til politiet og anmelde? Hvordan fungerer slike ting egentlig?
Nei ikke ved slike overtredelser tror jeg. I praksis blir det kun aktuelt ved svært alvorlige forbrytelser som overgrep etc. Tror ikke du skal tenke mer på det.
Hei Hyene80 ut ifra det jeg har lest om dine bekymringer vil jeg anbefale deg og oppsøke hjelp i form av psykolog,men har en følelse av at du troller og det er ikke noe ok,grunnen for at jeg føler at du troller er at du aldri blir fornøyd med svarene og endrer problemstillingene,freak.no er ikke et forum der du vil få svar på det som egentlig plager deg.
Mange truer med disse såkalte bandene, i 1 % miljoet...
Hørt det støtt og stadig fra flere oppigjennom..
Fikk besøk av noen med 1 % vest hjemme for litt tid tilbake der de skulle kreve inn 10 lapper relaterende til en episode der noen hadde brukt klubben sitt navn..
jeg ble syndebukken.... Nektet og betale... nuuut happnn..
Husk, angrep er alltiud best forsvar..

gjør rett, frykt intet...
Sitat av vato Vis innlegg
jeg ble syndebukken.... Nektet og betale... nuuut happnn..
Husk, angrep er alltiud best forsvar..

gjør rett, frykt intet...
Vis hele sitatet...
Hjernedødt forslag, for det første virker det som om ts er dame, for det andre løser vold sjeldent ting, unntaket er der du er virkelig fryktet. Synes ikke ts passer den beskrivelsen.

Angrep hjelper kanskje på en liten fillegjeld som 10 lapper, større summer koster deg fort mye mer enn det er verdt.

En gangsterattitude som dette er lite imponerende.
Sånn generelt når det kommer til 1% MC klubber i Norge (HA, Bandidos, Outlaws, CC osv) så er det egentlig bare en guttegjeng med psykiske lidelser. Noen ganger spør jeg meg selv hvor mange diagnoser som har vært innom klubbhusene dems. Psykisk ustabile folk kan i utgangspuntket være farlige, men jeg hadde neppe blitt veldig skremt av å fått en av de etter meg. Hadde vært verre med "oppegående" kriminelle som vil ta deg.

Får du en av de etter deg så anmelder du det til politiet, skaffer besøksforbud med voldsalarm. Kommer de på besøk napper du i voldsalarmen, så kommer det et par patruljer i løpet av noen minutter. Jeg er har altfor mye selvrespekt og stahet til å betale en gjeng sosialt avdumpet krek (torpedoer).
Sitat av al_digit Vis innlegg
HA? HA er en motorsykkelklubb med et ufortjent dårlig rykte skapt via medier. De har sine råtne egg de også, men det har alle klubber og miljøer.
Vis hele sitatet...
Haha, og hva baserer du det her på? Joda, de får mye dårlig PR via media som alle kriminelle gjenger får, men du er jo like naiv om du mener de har et ufortjent dårlig rykte for de har et par joviale PR ansvarlige. Jada, det finnes hyggelige folk der, det gjør det i de verste mafiane og det.

Lederene for de 3 største avdelingene i Norge sitter per dags dato inne på 6-10 års dommer. Du har til og med norske dokumentarer hvor medlemmene selv forteller om hvor søppelliv det er og hva alt handler om. Kriminalitet og penger opp i systemet.
Huh? Tja kanskje jeg er det. Kjører sykkel selv og kjenner til mange av medlemmene. Vanlige familiefolk de fleste.
Sier sitt hvordan Hells Angels er bygd opp når medlemmer som ikke har rulleblad blir skånet fra kriminaliteten de holder på med så de kan bruke de offentlig opp imot media og annen god pr. Jada de er greie og kjernekarer mange av dem, mange av de tyngste kriminelle i Norge er det. Ta vekk kriminaliteten og jeg er overbevist om at hele klubben hadde tørket bort. Du har vel igrunn mistet tittelen som helt vanlig familiekar når du velger og assosierere deg med et motto som at vi representerer 1% av samfunnet som ikke vil forholde oss til lovene og reglene til 99% av dere.
Sist endret av et eller annet; 7. november 2016 kl. 23:59.
Jeg forstår at du har doktorgrad i dette temaet så kan ikke noe annet enn å bukke meg i støvet.
Ditto.

De fleste utsagna kan du selv høre fra munnen til familiegutta på brennpunkt sin dokumentar hvor de har flere kilder innad HA, og Nation Geo sin dokumentar med en av grunnleggerne

Sitat av hideout Vis innlegg
Ditto.

De fleste utsagna kan du selv høre fra munnen til familiegutta på brennpunkt sin dokumentar hvor de har flere kilder innad HA, og Nation Geo sin dokumentar med en av grunnleggerne
Vis hele sitatet...
History channel mente jeg
Sist endret av et eller annet; 8. november 2016 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uansett hva man mener om MC klubber så løper de ikke etter småpenger og opptrer som torpedoer for fillesaker, hvertfal ikke hovedklubbene.
Jeg ville hatt mer noia om jeg hadde en gjeng gale innvandrere fra krigsherjede land etter meg, og hvor mange har ikke hørt opp gjennom at de skal HA eller Bandidos etter deg?

Og jeg vet ikke hvem denne fyren er, men om han ikke er medlem av disse klubbene er det kanskje han som burde kikke seg over skulderen. Å løpe rundt å true folk med å sende HA etter de er ikke kjempelurt om det bare er bullshit.