Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 476
Hei, Har kjøpt meg en DEH-2200UB. Har sett flere plasser at den støtter iPhone, men vist jeg prøver å kople den til cd-spilleren så står det bare "N/A USB"

Noen som vet helt sikkert om denne spilleren støtter iPhone? Og i tilfelle, hva skal jeg gjøre for å få den til å virke?

Jeg har en iPhone 2G (Den aller første, som alldri kom seg til Norge)
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Har du jailbreaket iphonen?

Hvis nei: Oppdater firmwaren din på den.
Trådstarter
4 0
jailbreak 3.1.2
Sist endret av MicroM; 4. januar 2011 kl. 21:21.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Har dessverre ingenting mer å si da Har aldri fått til usb docking med andre enheter enn en datamaskin når eplet er jailbreaket.
Trådstarter
4 0
må si jeg hater apple av og til :P
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan i værste fall fjerne jailbreak, eller bare bruk auxen på spilleren, eneste fordelen med kontakten er at du får navnet på sangene på skjermen, pluss du kan broswe sanger via spilleren, og den kan lades, men det kan du vel ved å bare koble den til.
Trådstarter
4 0
Er litt irriterende å måtte trykke så mye på telefonen bare for å skifte en sang, spesielt når jeg kjører.
telefonen lader ikke engang
og vist jeg fjerner jailbreaket så funker ikke telefonen mer. Den må ha jailbreak for å i det heletatt fungere med norske abbonement