Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 401
Hei!
Håper noen kan hjelpe meg litt med informasjon rundt kombinasjon av følgende kosttilskudd og medisiner jeg bruker:

Medisiner:
Aduvanz 60 mg morgen
Lyrica 300 mg morgen
Seroquel 75 meg kveld
Lyrica 300 mg kveld

Kosttilskudd:
Multivitaminer
Trankapsler
Biotin
5-htp
L-theanine
L-tyrosine
Ashwagandha
Passionflower
Dopa mucuna

Det jeg lurer på er; kan jeg bruke alt dette samtidig? Hvis ikke, hvilke burde jeg evt. kutte ut?

På forhånd takk hvis noen gidder å komme med innspill!
Sist endret av Maizena; 4 uker siden kl. 16:14.
Min erfaring med Ashwagandha er dersom jeg tar dette på kvelden så våkner jeg som regel midt på natta, begynte å ta den på morgenen og sover mye bedre på denne måten. Ser mange som anbefaler å ta Ashwagandha før leggetid, men i mitt tilfelle fungerer det bedre på morgenen.
Ashwaganda gjorde meg helt følelsesløs etter en stund. Var ganske kjipt.
dette er absolutt et spørsmål du burde spørre din lege, ikke tilfeldige anonyme mennesker på et forum.
Det meste av kosttillskudd er helt unødvendig om du har et noenlunde normalt kosthold.
Som regel er det kun d-vitamin vi kan ha godt av å supplere med her i norge,
Ellers vil e enkel blodprøve hos legen fortelle deg om du er lav på noe og trenger kosttilskudd.
Ta den prøven så vet du hva du trenger, og slipper og spyle penger ned i dass, som det meste av kostholdstilskudd tross alt er.
Medisiner snakker du med legen om.