Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 695
Hei! Jeg skrev en tidligere tråd i dag om at jeg hadde et league of legends om at jeg ville ha den samme e-posten på to forskjellig profiler.

Men nå er det verre fordi... Når jeg lagde ny profil så skrev jeg en annen e-post. Men alt klikka helt. Nå har jeg bare lyst til at LoL profilene skal forsvinne, så jeg kan lage to en ny der jeg har EU west i stede for Nordic east. Og jeg kommer ikke inn på selve greia der man klikker på PLAY.

Er det på noen måte jeg bare kan slette hele greia også laste ned på nytt.

Plis help meg
Det er vel bare å slette hele mappa hvor LOL er lagra det, og laste ned på nytt fra Riot igjen..
Jo, men alt er jo lagra i riotgames som jeg ikke for sletta. og leagueoflegends.com har passordet mitt og eposten og brukernavnet. Men når jeg skriver inn passordet sier siden at det er feil, når jeg vet at det er riktig Så jeg må slette profilen på leagueoflegends.com, men det kan bli vanskelig når man ikke kommer inn.
Skjekk om du prøver å logge inn på EU-West eller Nordic & East. Tror det er det som er problemet
ok, skal prøve