Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 882
Hei! Når jeg lagde en League of Legens profil for noen uker siden gjorde jeg en liten feil. Jeg tok på EU Noridic East, men i går fant jeg ut at alle jeg kjenner som spiller LoL er på Nordic west så jeg kan ikke spille med dem

Fant ut at jeg kunne bytte server, men det kostet Riot Points Så da bestemte jeg meg for å lage en ny profil, men jeg kunne ikke ha min orginale e-post adresse.

Så noen som vet hva jeg kan gjøre??
Sitat av PickaPuu Vis innlegg
Hei! Når jeg lagde en League of Legens profil for noen uker siden gjorde jeg en liten feil. Jeg tok på EU Noridic East, men i går fant jeg ut at alle jeg kjenner som spiller LoL er på Nordic west så jeg kan ikke spille med dem

Fant ut at jeg kunne bytte server, men det kostet Riot Points Så da bestemte jeg meg for å lage en ny profil, men jeg kunne ikke ha min orginale e-post adresse.

Så noen som vet hva jeg kan gjøre??
Vis hele sitatet...
Lag deg en ny epost adresse, som ikke er registrert hos Riot fra før av?
ok , men er det ingen annen måte å beholde den samme e-posten?
Sitat av PickaPuu Vis innlegg
ok , men er det ingen annen måte å beholde den samme e-posten?
Vis hele sitatet...
Hvis det er et problem, bare gjør slik at den nye e-posten videresender all epost til hovede-posten din
OK^^ Takk for svar ))
Det skal jo være mulig å skifte server en gang gratis? Slik var det hvertfall før.
Sitat av Niilas Vis innlegg
Det skal jo være mulig å skifte server en gang gratis? Slik var det hvertfall før.
Vis hele sitatet...
Alle som spilte før server splitt fikk muligheten til å skifte server en gang gratis.

Til trådstarter, jeg er ganske sikker på at det er mulig å bruke samme mail, jeg har gjort det flere ganger. Eventuelt lager du en ny e-post, lager en ny account og forandrer e-posten til den du ønsker
Sitat av Snøbark Vis innlegg
Hvis det er et problem, bare gjør slik at den nye e-posten videresender all epost til hovede-posten din
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør jeg det?
Jeg får bare opp feilmeldinger hvis mailen er registrert på Eu så kan den ikke registreres på West. Gjorde dette sist for 2 uker siden, men hvis det er noen måte å samle dem på så er jeg veldig interessert