Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2060
Har nå testa UR-144, og det er ganske close the real deal, men litt lite bodyhigh der syns jeg, og varer ca kun 1 time. Fin headhigh though...

er det noen andre ålreite RC`s som ikke er på noen lov-liste som er verdt teste?

Vil helst ikke ha veldig trippy/psykadeliske, eller speedy/stimulerende. Er ikke til å ta av på, gå ut og være gira, men sitte hjemme og slappe av. Gjerne røykes. Lite til overs for snorting og dropping (og skyting!).
Hva med hasj?
Sist endret av Silkesorten; 25. november 2012 kl. 04:11.
Sitat av Negr Vis innlegg
Hva med hasj?
Vis hele sitatet...
TS søker etter noe som ikke er ulovlig. Og sist jeg sjekket, så stod hasj oppført på narkotikalisten som schedule I.
Sitat av Negr Vis innlegg
Hva med hasj?
Vis hele sitatet...
hvis du ikke vet det er ulovlig så er du rimelig lite skikket til å svare her
Prøvd JWH-018 ? Det får du værtfall bodyhigh av !
Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Prøvd JWH-018 ? Det får du værtfall bodyhigh av !
Vis hele sitatet...
JWH-018 er på narkotikalisten.

AM-2233 er fin
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
JWH-018 er på narkotikalisten.

AM-2233 er fin
Vis hele sitatet...
Riktig, ser en med ganske likt navn ligger der. Usikker på om den slipper inn dersom de ser likheten :/
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Riktig, ser en med ganske likt navn ligger der. Usikker på om den slipper inn dersom de ser likheten :/
Vis hele sitatet...
Likheten har ikke noe å si. Åpner de den og finner ut at det er syntetisk cannabinoid blir den beslaglagt/bedt om resept, uansett hva det ligner på. Derivatloven er ute av spill.
Kk, så lagnt har jeg jeg:
AM-2233
MAM-2011
evnt. AKB48
Ville aldri hatt i meg mer AM-2233, gikke glatt gjennom tollen, men den hadde alt for mange negative effekter(wtf, øresus??) Kjentes ikke bra ut.
mam-2201 er bedre, sterkere enn UR-144 og varer lengre, men jeg kan ikke si jeg syntes effekten var så forskjellig fra UR-144. De ligner veldig på hverandre. Har ikke blitt så helt frelst av cannabinoidene hittil, blir som en lett plastik-etterligning av cannbis rusen med tilhørende plastikk smak.
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Vil helst ikke ha veldig trippy/psykadeliske, eller speedy/stimulerende. Er ikke til å ta av på, gå ut og være gira, men sitte hjemme og slappe av. Gjerne røykes. Lite til overs for snorting og dropping (og skyting!).
Vis hele sitatet...
Synes UR-144 er den mest hallusinogene cannabinoiden jeg har testet. Mest sannsynelig fordi den virker som en svak-middels NMDA-reseptor antagonist, i tillegg til de vanlige effektene. Får effekter som ligner på MXE/ketamin.

Ville ha droppet syntetiske cannabinoider hvis du bare vil slappe av. Litt for mye og hele rusen blir dominert av kraftig hjertebank, paranoia og immobilitet.

Mitt favoritt RC er methoxetamine. Det er bare chill på alle måter. Kan ikke røykes, men det er ikke så ille ha å oppi nesen, i forhold til andre stoffer. Bare begrens bruket. Det er meget vanedannende, særlig psykisk.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Synes UR-144 er den mest hallusinogene cannabinoiden jeg har testet. Mest sannsynelig fordi den virker som en svak-middels NMDA-reseptor antagonist, i tillegg til de vanlige effektene. Får effekter som ligner på MXE/ketamin.

Ville ha droppet syntetiske cannabinoider hvis du bare vil slappe av. Litt for mye og hele rusen blir dominert av kraftig hjertebank, paranoia og immobilitet.

Mitt favoritt RC er methoxetamine. Det er bare chill på alle måter. Kan ikke røykes, men det er ikke så ille ha å oppi nesen, i forhold til andre stoffer. Bare begrens bruket. Det er meget vanedannende, særlig psykisk.
Vis hele sitatet...
UR144 er grei nok, men varer veldig kort. Snort er ikke helt ille men foretrekker røyk. speedy/aktiviserende er heller ikke min greie. samme med psykadelisk. synes ikke UR144 er spesielt psykadelisk egentlig... sopp er det
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
UR144 er grei nok, men varer veldig kort. Snort er ikke helt ille men foretrekker røyk. speedy/aktiviserende er heller ikke min greie. samme med psykadelisk. synes ikke UR144 er spesielt psykadelisk egentlig... sopp er det
Vis hele sitatet...
Enig. UR-144 er langt ifra psykadelisk, men det har hallusinogerende egenskaper.

MXE er verken psykadelisk eller "speedy". Det er et dissosiativ.
Og dissosiative stoffer kan virke sterkt psykedelisk, iform av hallusinasjoner osv.
Sitat av broke Vis innlegg
Og dissosiative stoffer kan virke sterkt psykedelisk, iform av hallusinasjoner osv.
Vis hele sitatet...
Dissosiativer og psykadelika er begge forskjellige undergrupper av hallusinogene stoffer. Man skiller lett mellom psykdeliske og dissosiative effekter.
MAM-2011

Sitter her og har et halvgram igjen av det, og røyker på en svær J... Ganske close "the real deal" som du sier. UR er bedre da