Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1112
Hei , jeg har et problem på Battlefield 3 som kanskje dere kunne ha hjulpet meg med. Når jeg kjører helikopter å fly på battlefield åssen får jeg andre helikopteret å fly inni siktet så det kommer sånn orange firkant rundt flyet å helikopteret ?

Takk for svar
Jeg tror du må ha en rakett/missl på jagerflyet med "lock". Prøv å skift til missiler neste gang og se om det funker da.
Åssen får jeg det ?

Er noob..
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Det får du som en oppgradering
du får det etterhvert som du levler opp med flyet/ helikopteret
Åssen levler jeg opp med flyet få kills å sånn med det ?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Nei. Med helikopteret så må du klare en loop og en 360, så levler du opp
Skal prøve @lima
De dreper, spotter og tar baser for å levle opp. Du vil fort få flares og anti air missiles. Prøv deg som gunner for å få unlock i starten (du går inn som nr.2 inn i heliet for å bli gunner, eller som pilot trykker på f2) Hvis du har problemer med battlefield 3 på pc så send meg en PM så kan jeg hjelpe deg.
når vi først er i gang. så lurer jeg på en ting, når man trykker på TAB for og se statsen osv.. hvordan scroller man ned?

Sitat av Potittgull Vis innlegg
Skal prøve @lima
Vis hele sitatet...
................ OMG -.-
Hehe , spiller på ps3
Sitat av Potittgull Vis innlegg
Hehe , spiller på ps3
Vis hele sitatet...
tøft.

[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Greier ikke å få kil noe man med fly når det ikke er sikte er det noe man må trykke på ?
Står ikke slike ting i manualen? Alle kontroller er listet der....
Sitat av Potittgull Vis innlegg
Greier ikke å få kil noe man med fly når det ikke er sikte er det noe man må trykke på ?
Vis hele sitatet...
Bruk det jævla maskingeværet da. Jeg bruker nesten ikke missiler med fly, bruker bare maskingeværet.

Eneste tipset jeg har er å fly MYE og øve deg. Enten lærer du det på en 10-20 timer eller så går det veldig tregt. Unlocks kommer etter hvert og er ikke noe å stresse med, bare konsentrer deg på å bli flinkere med det du har.
Har fått det til nå