Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 748
Hey, lurte bare på om det gikk an å få black ops (2 eller ikke) zombies gratis på pc, offline, uten virus. Vil egentlig bare spille zombies, så
Ikke Værst På PC
tror nok du innerst inne vet svaret selv Mods liker ikke linker her på forumet, så jeg skal spare dem for det.
Trådstarter
Sitat av Skrivebordet Vis innlegg
tror nok du innerst inne vet svaret selv Mods liker ikke linker her på forumet, så jeg skal spare dem for det.
Vis hele sitatet...
Er det lov hvis du pmer meg da?
Zombie singelplayer kan du få tak i på den ulovlige måte, laste ned via torrent. Om du bruker hodet og feks leser igjennom kommentarene på den torrenten du skal ha så kan du fort finne ut om det er virus eller ei. Du kan ikke bruke "cracked" spill online, altså spille med andre over internett. Kjøpt det er mitt tips, sikkert billig om du skal ha black ops 1 (og du slipper risiko for virus+du kan spille med andre)
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Om det er BO2 du vil ha, har komplett tilbud i dag http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id...01&=lavepriser

Om du vil ha det gratis, uten online, så er det bare å ta en tur i bukta