Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1970
Heisann,

Har noen her erfaringer med MXE? Har tenkt å bestille 500mg for å teste ut. Har hatt lenge lyst til å prøve ketamin, helt til jeg fikk vite de negative effektene på blæren.

Ligner MXE på ketamin eller mer på PCP? Blir man liggende med euforia og sinnsyke visuelle effekter eller kan man risikere å gå rundt og miste kontrollen, slik som ved enkelte ganger med PCP?

Hva er "grensen" til OD? Kommer mest sannsyneligvis til å røyke cannabis (er innrøykt), og evt. ta benzodiapiner etter "trippen".

Noen andre negativt ved MXE som bør nevnes?

Takk for svar

Beklager, men kan en moderator flytte tråden til "Research Chemicals" forumet? Takk.
Ketamin er ikkje så kale det er i hallis gruppen, det e bare med varig bruk man kan få den bivirkningen med blæren.... Var jo lenge brukt som legemiddel
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er det feteste RCet jeg har fått i meg.. Tok 150 mg og det var fin dose for meg.
Lå i en sofa igjennom hele trippen og så på mennesker som gjenstander og hver gang jeg åpna kjæften var jeg usikker på om jeg sa alle ordene i setningen så var totalt uten sosisale antenner ihvertfall..
Vil si dette ligner en del på ketamin... 75 mg er en fin nybegynner dose bare for å se hva du går til.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Dette er det feteste RCet jeg har fått i meg.. Tok 150 mg og det var fin dose for meg.
Lå i en sofa igjennom hele trippen og så på mennesker som gjenstander og hver gang jeg åpna kjæften var jeg usikker på om jeg sa alle ordene i setningen så var totalt uten sosisale antenner ihvertfall..
Vil si dette ligner en del på ketamin... 75 mg er en fin nybegynner dose bare for å se hva du går til.
Vis hele sitatet...
Har prøvd dette nå. 20-40mg under tungen var mer enn nok. Redoserte ofte og røykte mye cannabis. Helt fantastisk stoff. Vurderer å kombinere dette med psilocybinsopp.

Forresten, jeg tror du har kommet over noe utbøffet mannsjit. 150mg er ganske mye. Ville aldri foreslått 75mg til en nybegynner. Start med 10-20mg under tungen (snorting krever større dose, og er ubehagelig i form av rennende nese), og redoser etter 60-120 min hvis det er for lite.

Blir ikke siste gangen dette.
Altså, nå kan jeg bare sammenligne med Ketamin. Det var langt ifra noe jeg ønsker å oppleve igjen. For det første, det var helt umulig å få frem noe fornuftig. Alle ordene bare stokket seg om i kjeften og rant ut som usammenhengende gørr. Han jeg var sammen med fikk tre hoder, jeg innbilte meg at det var masse folk der (noe det ikke var) og jeg klarte ikke bedømme avstanden til noe som helst. Når jeg skulle snorte den siste stripa tok det drøyt lang tid å finne ut hvor nesa mi var i forhold til bordet. Merkelig, det er vel det eneste jeg kan si.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Altså, nå kan jeg bare sammenligne med Ketamin. Det var langt ifra noe jeg ønsker å oppleve igjen. For det første, det var helt umulig å få frem noe fornuftig. Alle ordene bare stokket seg om i kjeften og rant ut som usammenhengende gørr. Han jeg var sammen med fikk tre hoder, jeg innbilte meg at det var masse folk der (noe det ikke var) og jeg klarte ikke bedømme avstanden til noe som helst. Når jeg skulle snorte den siste stripa tok det drøyt lang tid å finne ut hvor nesa mi var i forhold til bordet. Merkelig, det er vel det eneste jeg kan si.
Vis hele sitatet...
Ganske enig når det gjelder muntlig kommunikasjon. Allerede på lave doser hadde jeg vanskeligheter med å finne fram ord eller fullføre setninger. Var litt anstrengende, men siden alt annet var tipp&topp, så tenkte jeg ikke så mye over det.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har prøvd dette nå. 20-40mg under tungen var mer enn nok. Redoserte ofte og røykte mye cannabis. Helt fantastisk stoff. Vurderer å kombinere dette med psilocybinsopp.

Forresten, jeg tror du har kommet over noe utbøffet mannsjit. 150mg er ganske mye. Ville aldri foreslått 75mg til en nybegynner. Start med 10-20mg under tungen (snorting krever større dose, og er ubehagelig i form av rennende nese), og redoser etter 60-120 min hvis det er for lite.

Blir ikke siste gangen dette.
Vis hele sitatet...
Dette var nasalt
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Dette var nasalt
Vis hele sitatet...
Jeg merker mindre funk når man tar det nasalt, enn under tungen. Dessuten begynner nesen å renne, og MXE smaker ikke så ille. 150mg er dritmye, uasnett hvordan man tar det. Tok du alt på en gang?
Sist endret av Mexxy; 7. mai 2012 kl. 16:36.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har erfart mange rare "batcher" med Methox...siste batch var en form for granulater(usikker om ordlegging er riktig)dette ligna på shit som er i kapsler(bla endel lykkepiller,epelepsi medisiner(helt hvitt), dette var svada...forrige batch før det var i form av pulver/krystaller(offwhite)..det fikk jeg en god euphoria av og lekte som ett barn i snøfonner :-D

Av erfaring er dette noe man bygger opp en toleranse for ganske radig og effekten av Methox dabber fort av ved varig bruk!

Råder folk til å kikke på http://www.drugs-forum.com/forum/sho...=Methoxetamine !!

Av siste batch forsvant 1G i løpet av 2-3 dager...dog det var benzo og meta inne i bildet...

Dont shit yourself....have fun with roflcoptr :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
MXE er ikke noe å tulle med. Jeg K-Hola i mange timer på det. En kamerat av meg visste ikke at han fikk i seg et dissosiativ, han visste heller ikke hva det var. Han endte opp med å tro han skulle dø/var død i 3-4 timer. Selv hadde jeg lest meg godt opp på stoffet og visste at jeg var på vei i "K-Hole". Så det var en ytterst spesiell opplevelse.
Anbefaler å ta lystgass sammen med MXE, det er da jeg har hatt de heftigste opplevelsene med stoffet. Hatt mange "M-hole's", men ingenting er som å trigge et m-hole med hjelp av N2O! Komplett nummenhet, pixel-syn, lyder og farger svirrer og vrenges, så plutselig, poff!