Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 880
Hei, kjøpte en xbox 360 i dag, og har akkurat satt den opp og fått den i gang så skulle jeg spille Fifa street men så funket det ikke , det kommer bare til det første skjermbildet der det står "Fifa street Loading" osv. Så frøs det helt. Så prøvde jeg et annet spill, da funket det ypperlig. Og det er ingen riper i spillet eller noe. Så hva bør jeg gjøre?


Et lite spørsmål til slutt :

Går det an og koble til ekstern harddisk til xboxen å se filmer som jeg har lagra der ?

Takker for svar : )
Lever spillet tilbake til der du kjøpte det, og forlang et nytt.

Ditt andre spørsmål lurer jeg også på.
Ja. Til det spørsmålet om å koble til ekstern HD
Takker, fant ut av det med ekstern harddisk og kom innpå harddisken på xboxen, men må laste ned greier på xbox live får å spille av videofiler, som jeg ikke helt vet hva er.
Det du må laste ner er noe oppdaterings greier. Er bare til å sette på filmen så får du et spørsmål om å oppdatere, var hvertfall det som kom hos meg
Angående ekstern HD. Du må ha xboxen koblet til nettet slik at du kan laste ned oppdateringer. De kommer ganske ofte også :P
Hos meg kommer ikke det opp noen auto-oppdateringer.. Kan noen fortelle hvor man henter disse manuelt? Jeg får ikke spilt noen videofiler jeg.
Pleier å komme update notification dersom du klikker på en film som behøver kompatibel kodek mens du er inne på xbox live.
Hva slags filtype/kodek er det snakk om?
Om Xboxen fryser seg i andre spill enn bare dette exemplaret, send den på rep, eller benytt deg av 14 dagers full heving av kjøp og kjøp deg en annen. Da har du screenfreeze. Og Xboxen din er ikke god