Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6240
Jeg mistet nylig lappen da jeg ble tatt i å kjøre påvirket på thc. Jeg vet jeg må på pissings for å kunne få lappen tilbake. Er det noen som har vært i samme båt og vet hvordan dette funker, hvor lenge man må på pissings. Og Når man må på pissings.

Takker for all hjelp
Sitat av Olminati Vis innlegg
Jeg mistet nylig lappen da jeg ble tatt i å kjøre påvirket på thc. Jeg vet jeg må på pissings for å kunne få lappen tilbake. Er det noen som har vært i samme båt og vet hvordan dette funker, hvor lenge man må på pissings. Og Når man må på pissings.

Takker for all hjelp
Vis hele sitatet...
6 måneder minst, kan hende det er nokk. Ellers er det 6 måneder med ukentlige prøver åsså stikkprøver i 6 måneder til. Er i samme båt
Trådstarter
3 1
Er det snakk om x antall måneder etter jeg har fått vite hva straffen blir (Hvor lenge jeg mister den samt hvor mye bot) eller er det snakk om x antall måneder før jeg kan ta lappen?
Fikk 20 måneder, ingen krav om pissings, full teori og førerprøve for å få igjen lappen.
Spørs om fylkeslegen blir varslet, da vil det bli stilt krav til pisseprøver i 12 måneder, var 6 måneder før.
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg mistet lappen i 15 måneder etter å bli tatt med spyttetest. For å få tilbake lappen måtte jeg ta 2 pisseprøver i uka i 6 måneder (nylig ferdig med det) og så blir det kvartalsprøver de neste 3 årene. Må også ha gått 1år fra forrige narko-dom før du får godkjent søknad om å kunne ta lappen på nytt.
Sitat av Olminati Vis innlegg
Jeg mistet nylig lappen da jeg ble tatt i å kjøre påvirket på thc. Jeg vet jeg må på pissings for å kunne få lappen tilbake. Er det noen som har vært i samme båt og vet hvordan dette funker, hvor lenge man må på pissings. Og Når man må på pissings.

Takker for all hjelp
Vis hele sitatet...
Hvor lenge etter sist inntak ble du tatt?

Sitat av trippy Vis innlegg
Jeg mistet lappen i 15 måneder etter å bli tatt med spyttetest. For å få tilbake lappen måtte jeg ta 2 pisseprøver i uka i 6 måneder (nylig ferdig med det) og så blir det kvartalsprøver de neste 3 årene. Må også ha gått 1år fra forrige narko-dom før du får godkjent søknad om å kunne ta lappen på nytt.
Vis hele sitatet...
Gjerne svar du også
Sist endret av Rubzy; 27. juni 2019 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Rubzy Vis innlegg
Hvor lenge etter sist inntak ble du tatt?



Gjerne svar du også
Vis hele sitatet...
Ble stoppet på formiddagen, røykte ganske tungt kvelden før. Tilsvarende 1,2 i promille eller noe i den duren, endte opp med 30k i bot også
Velkommen i klubben.

Jeg fikk 16 måneder, røyka joint idet jeg så blålys bak meg og ble stoppet, thc nivå i blodprøve ble regnet om til 2,1 i promille, 9k bot og 9 måneder soning under kriminalomsorgen i "program mot ruspåvirket kjøring".
Fikk diplom og greier etter fullført program

Hvis det ble tatt blodprøve så må du regne med ukentlige prøver i 6 måneder hos din lege og deretter 2-3år med tilfeldige prøver som skal tas minst hver tredje måned.
Er du litt smart så starter allerede nå, du må ha seks måneder med rene prøver før legen kan godkjenne deg for førerkort igjen og det er like greit å få det unna så fort som mulig.

Jeg ventet til det var åtte måneder igjen til jeg kunne ta førerkort slik at jeg hadde to måneder på å bli clean og seks til å vise edruelighet slik at jeg kunne kjøre opp med gang, hadde jeg startet med en gang så kunne jeg vært ferdig med kvartalvise prøver om litt over et år, men isteden blir det to år fordi jeg ventet så lenge med å starte prøver.
Typisk i 6mnd som regel.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Velkommen i klubben.

[...thc nivå i blodprøve ble regnet om til 2,1 i promille...]
Vis hele sitatet...
Du skal være rimelig FULL med den promillen! Hvilket vitenskapelig grunnlag er det man benytter for å kunne gå god for en slik omregning? Du satt vel ikke med ei bøtte og en halv desiliter THC-olje i bilen?
Sist endret av BomberMan; 29. juni 2019 kl. 19:34. Grunn: Fiksa bbcode