Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1388
Yo freaks, Stund siden jeg har postet her nå men tenkte og legge ut et nytt inlegg nå med forhåpentligvis bare hjelp og kjærlighet

Har veldig lyst til og teste LSD. Har prøvd sopp ca 4-5 ganger og syns det er ganske morsomt og nice. Men sist jeg tok fikk jeg litt badtrip eller jeg stresset en del, Kan være for at jeg var i byen på en lørdags kveld på 2.5 Gram tørket psilocybin. Men det var ganske ræva setting denne gangen tenkte jeg 200 uq hjemme hos en kompis

ligger på 90kg og 2 meter høyde btw
Sist endret av Gajafbig; 4 uker siden kl. 01:01.
200uq er greit. Jeg føler at du kan kontrollere en lsd trip bedre, i motsetning til sopp.

Anbefaler en rolig film/musikk i bakgrunnen ala howls moving castle eller dark side of the moon.

Tok selv 400uq for min første gang og anbefaler ikke for de letthjertede.
LSD er mye kraftigere og bedre en sopp uten tvil, vil anbefale rundt 300ug for ein skikkelig bra trip, greit å ha vival liggende hvis du føler det blir for sterkt, men lsd er ingenting og ver redd for. Det er ditt eget sinn som frykter rusen som fører til det de kaller bad trip. Har alrdi hatt noe bad tripp, men jeg er fryktløs da så hehe. Lykke til mann, kos deg
Riktig som han over sief, er du sterk i huet og greier å holde hodet kaldt finnes det ikke noe som heter badtrip. Anbefaler pink floyd og litt benzo til nedturen. Ikke en tradisjonell nedtur man får på lsd men jeg personlig synes at når effektene begynner å ta av at det blir ganske ubehagelig, man blir liksom sliten og ganske edru i hodet men fortsatt litt visuals + man får ikke sove så jeg skulle hvertfall likt å bare sovne i den tilstande
150 mcg er mer enn nok for en førstegangstrip.

Også bør du planlegge hva du skal gjøre de 8-12 timene så du ikke setter deg fast i tankeloops.
150-200ug er bra dose for første gang. Jeg har trippa ganske hardt på 200ug og veier mindre enn deg.

En hjemmetripp med en du er trygg på er et bedre utgangspunkt enn ute på byen. Rigg dere til med frukt, sjokolade, friskt vann, tegne eller malesaker (Weavesilk.com fikk jeg hangup på), tripp musikk som ikke blir for intens (musikk kan bikke trippen over til å bli ubehagelig) og bare ta ting som det kommer. Tenk at dere skal ha en fin kveld og ikke tenk så mye på at du skal trippe balls.
Anbefaler en tur ute i frisk luft inn i de siste timene av trippen, det gir en helt spesiell følelse særlig om du går i skogen.
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
LSD er mye kraftigere og bedre en sopp uten tvil, vil anbefale rundt 300ug for ein skikkelig bra trip
Vis hele sitatet...

Å ta 300ug LSD på din første trip blir som å chugge 1L vodka for å "teste ut" alkohol.
Hold dere til 100-200ugs på første forsøk, vær så snill.
Sist endret av Juicekongen; 4 uker siden kl. 12:44.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Å ta 300ug LSD på din første trip blir som å chugge 1L vodka for å "teste ut" alkohol.
Hold dere til 100-200ugs på første forsøk, vær så snill.
Vis hele sitatet...
Ja er ganske enig med deg om det, Planlegger ikke og ta en ufattelig dum dose værtfall første gang. Hadde en tur ute på byen på 2.5-3g sopp på lørdagskvelden gikk rett på bad tripp men tenker at det kommer til og bli en fin Lsd opplevelse med 150-200uq hos en kompis. Kanskje ta meg en liten tur i skogen
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Ja er ganske enig med deg om det, Planlegger ikke og ta en ufattelig dum dose værtfall første gang. Hadde en tur ute på byen på 2.5-3g sopp på lørdagskvelden gikk rett på bad tripp men tenker at det kommer til og bli en fin Lsd opplevelse med 150-200uq hos en kompis. Kanskje ta meg en liten tur i skogen
Vis hele sitatet...
Tviler på at det hadde blitt noe badtrip om du ikke var på byen. Tar du sopp på byen ber du jo om en ekkel opplevelse
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Yo freaks, Stund siden jeg har postet her nå men tenkte og legge ut et nytt inlegg nå med forhåpentligvis bare hjelp og kjærlighet

Har veldig lyst til og teste LSD. Har prøvd sopp ca 4-5 ganger og syns det er ganske morsomt og nice. Men sist jeg tok fikk jeg litt badtrip eller jeg stresset en del, Kan være for at jeg var i byen på en lørdags kveld på 2.5 Gram tørket psilocybin. Men det var ganske ræva setting denne gangen tenkte jeg 200 uq hjemme hos en kompis

ligger på 90kg og 2 meter høyde btw
Vis hele sitatet...
Tok 350ug første gang! Delte den opp i 2 først, men valgte å ta den 2 før den første traff LSD er helt ærlig nummer 1 rusen jeg har rørt. Ha bra setting som alle sier å helst ikke gjør det hima da du kan bli redd for at foreldre eller noen kommer hjem LSD er noe syke greier jeg så bokstaver i gresset. Også ikke se deg selv i speilet det er pent
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Tviler på at det hadde blitt noe badtrip om du ikke var på byen. Tar du sopp på byen ber du jo om en ekkel opplevelse
Vis hele sitatet...
Jeg vet, i starten røyket vi i en skog når jeg spiste det men alle gutta ble edru, Jeg satt der og hadde det morro helt til vi de/oss begynte og stresse med og fikse seg røykings. Lært fra det fordi det er min første bad trip og har lest meg opp mye i Psykadelika og da tenker jeg og ta LSD en dag det passer fint

EDIT: Jeg glemte at jeg hadde en helt annen bruker på Pcen, Hehe
Sist endret av kolaro; 4 uker siden kl. 11:42.
Personlig ville jeg aldri brukt LSD fra en ny kilde den aller første gangen. Sannsynligvis er dosen underdosert, men det kan også være et annet stoff eller overdosert. 100 og 200 mikrogram er ganske forskjellige opplevelser, og femti blir kjedelig hvis man vil fordype seg. Husk at dere fort blir påvirka i 12 timer framover, så å spandere en ekstra lapp på noen med peiling i forkant kan være en billig forsikring.
Sitat av funksjon Vis innlegg
Personlig ville jeg aldri brukt LSD fra en ny kilde den aller første gangen. Sannsynligvis er dosen underdosert, men det kan også være et annet stoff eller overdosert. 100 og 200 mikrogram er ganske forskjellige opplevelser, og femti blir kjedelig hvis man vil fordype seg. Husk at dere fort blir påvirka i 12 timer framover, så å spandere en ekstra lapp på noen med peiling i forkant kan være en billig forsikring.
Vis hele sitatet...
Dette!

Man kan aldri stole 100% på doseringen av LSD. Jeg har også erfart (Dealer sa i fra om dette tho) at han klarte å ta flere drypp på samme sukkerbit, fordi han var uforsiktig.

Og hvis selgeren sier at hver lapp/sukkerbit er 150mcg, kan den like gjerne være 100mcg.

Så ikke start på noe over 200 mcg. Det blir idioti. 100 mcg burde være en førstegangstrip. Såklart er det kjipt hvis den er underdosert, men det er mange ganger værre hvis den er overdosert.