Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 512
Anonym bruker
"Rik Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg started tråden "lyrica redosering" i går og har nå hangover eller er jeg enda høy. Noen som vet hvordan jeg kan komme meg ned? Har dårlig koordinasjon og øynene sliter litt med å se. De dirra noe jævlig når jeg våkna, men det har roet seg litt.
De har ikke særlig hangover med mindre du er hekta på dem, men de varer drit lenge så du er nok rusa enda. Du må bare ta tia til hjelp, du lander nok utover dagen
Sist endret av Alge; 8. juli 2020 kl. 14:31.
Anonym bruker
"Rik Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
De har ikke særlig hangover med mindre du er hekta på dem, men de varer drit lenge så du er nok rusa enda. Du må bare ta tia til hjelp, du lander nok utover dagen
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Jeg er ikke hekta, tok for første gang på veldig lenge i går, og redoserte i løpet av natta, så mulig jeg overvurderte hva jeg tåler. Husker ikke så mye annet enn at jeg kosa meg veldig! Da får jeg bare ta tiden til hjelp og se hvordan det utfolder seg