Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1498
Hei

I forbindelse med vårt plateutslipp søker vi band som har lyst til å spille en gig (eller fler) med oss! Vi har lyst til å møte nye mennesker, nye band, nytt publikum! Det vil si vi kommer gjerne til deres by! Selv holder vi til i Sarpsborg, Østfold. Begrenset hvor langt vi kan dra i f.eks ukedager, men skriv gjerne til oss om interesse, så tar vi det absolutt opp til vurdering!
Vi leter vel helst etter band i sjangeren rock, hard rock, metal etc, men alle forslag er velkommen Vår musikk er uansett linket til under.

Med dette tenkte vi å dele alle utgifter eller evt inntekter helt likt på X ant band som deltar pr konsert

Om intresse hadde det vært enklest om dere kunne henvist til hva dere selv spiller, og helst et gunstig spillested i deres nærområde (evt hva det vil koste å leie om det ikke er gratis)

Vårt band:
Håper på noe interesse!

Og vi tar selvfølgelig gjerne imot tips om dere kjenner noen vi selv kan kontakte!
Jeg skal be kameraten min sjekke ut den tråden her! Vet de driver å spiller litt her i nærområdet for tiden
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Gjør det! Bare be h*n PM oss om evt fler spørsmål
Sist endret av OtBoD; 17. mars 2011 kl. 15:02.
Nice! Så dere på RmR for noen år siden. Tøft!
Anbefaler å ta kontakt med Tantara, ekte thrash metal fra Vestfold/Hamar. Gitaristen går i klassen min, han er sikkert interessert.
Dette er ikke forslag til band, men spillested. - Felix i Lillehammer.

Så Kvelertak der, og det var helt vilt! Liten scene, og lite lokale, men fy faen for en konsert det var! Enkelte ganger var det flere publikumere enn bandmedlemmer på scenen, og det var moshing og crowd surfing hele tida, fantastisk!
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Spiller i Remorse is for the dead

myspace: http://www.myspace.com/riftd

Vi holder til i Kristiansand Det er noen få steder å spille her, dere får kanskje ordnet noe? :P

Vi er iallefall keen på gigs!
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Takk for alle tips!

Hvilke steder i Kristiansand tar imot slik type musikk da, RydEN?
e har et band som leter etter gigs
dette er en link som fører deg til bandet vårt. gi beskjed da. vi er fra sørlandet
http://myspace.com/thetruthmustburn
Sist endret av razack312; 19. mars 2011 kl. 17:33.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Hvor på sørlandet bor dere? Vi spiller gjerne en gig, kom gjerne med tips til spillesteder osv om dere har noen oversikt?
Sjekk ut Glider Collider fra Askøy, rett utenfor Bergen.

Finner de på spotify og myspace.

Jeg er en kompis av bandet, og syntes selv at de har stort potensiale! De er utrolig bra live!

Du\dere kan enten ta kontakt med bandet direkte, eller evt via meg på PM, så kan jeg videreformidle det.
Vil også tipse om spillested, nemlig Tribute i Sandnes. En jævlig fet, og bra besøkt hardrock/metal-pub. Sandnes Rockeklubb står for bookinger osv. Sjekk ut Tribute.no. SRK fikser sikkert lokalt supportband også. Det har de gjort et par ganger for oss ihvertfall.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av OtBoD Vis innlegg
Takk for alle tips!

Hvilke steder i Kristiansand tar imot slik type musikk da, RydEN?
Vis hele sitatet...
På hjørnet, kick er 2 bra steder i krsand
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Sitat av RydEN Vis innlegg
På hjørnet, kick er 2 bra steder i krsand
Vis hele sitatet...
Tøft. Jeg kan ta none telefoner dit og høre

Kult dere tipser om spillesteder her også, hjelper det!