Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2947
Hei! Det er lenge siden jeg har sett noe freakforum treff, så jeg fikk lyst til å dra igang et lite spontant, uoffisielt, freakforum treff i dag.

Vi er 3-5 stk som kommer til å dra i St. Hanshaugen parken rundt 17:00. Hvis det er noen freaker som ønsker å delta, så er dere hjertelig velkommen. Vi kommer til å bli sittende prate, grille og drikke øl. Vi tar med grill og kull, for dem som eventuelt måtte ønske å grille noe, så må dere ta med deres egen grillmat.

Som med alle andre freaktreff så spiller ikke alder noe forskjell, om du er 18 eller 40 år gammel så er dere hjertelig velkommen.

Hva trenger jeg å ta med?
  • Mat/Grillmat (om dere ønsker å grille).
  • Drikke (Leskedrikke og/eller alkoholholdig drikke).
  • Noe å sitte på i parken

Kan hvem som helst komme?
Ja, alle er hjertelig velkommen. Men vi ser helst at de som er under 18 år ikke drikker alkohol, om det skulle forekomme så tar ikke jeg eller vi ansvar for det.

Jeg kommer tilbake med mer konkret informasjon om hvor vi setter oss i parken så fort vi har fått installert oss der.
Dæm sitt ve statuen på scenesia av st. hanshaugen. Æ fær på Øya. :3