Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1998
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flis i gulvet overalt. Kan ikke huske at dette var noe problem back in the day da tørrokken regjerte. Nå er det små specs med hasj limt i gulvet over hele leiligheten, med størst konsentrasjoner på gulvet ved dasskåla og på kjøkkenet fremfor kjøkkenbenken. Får lett skrapt nok til å rulle en feit joint om jeg setter meg ned med neglen på de stedene. Hadde sikkert smakt rimeleg gølv tho fr

Flere som har samme problem? Hasjen sitter jo såpass godt også at mopp og støvsuger bare furer over det. Må liksom skrape med noe, men kommer jo like fort nye… Luksusproblem da, heheee
Mekkeru mens du driter?
Kan ikke si at jeg har vært borti det da jeg bruker cannabis svært sjelden, men må bare spørre. Ruller du jointene dine på dritern?
Bruk ostehøvel på gulvet .
Tydeligvis lenge siden du vasket gulvet. :-D
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt en del trekk med gulvflis før, aldri mer
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
NEI neinei verken mekker eller røyker på dass ass... problemet er vel at det unslipper små klumper med hasj fra mekket som derfra hitchhiker med sokkene ut ut i den vide verden aka my mothefckn leilighet WASSSSSUUUPPPP?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt å søl så jævlig da
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle jeg kjenner som røyker innendørs har samme problemet.
Eneste som funker er å skrape det opp.
Fester seg under sokker, sko, føtter og det som er og havner utover flere steder enn der man sitter å mekker.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Registrerte ikke noe spørsmål i orginal post, men kan komme med tips. Den knivbladholderen som er ment for å brukes på keramisk platetopp funker ypperlig til å skrape bort hasj. Vær forsiktig på myke overflater og prøv å hold bladet parallelt med overflaten.

Høres ut som ei salig sløsing, om det er synlige flekker på golvet. For min del blir det lite søl av å bryte av en 2-3 fyrstikkstupps stor bit og putte i pipa å røyke reint.
Er jo greit med et lite ekstralager til desperate tider med gulvskraping Vi har alle vært der.

Om det plager deg skikkelig så bruk en mekkeskål og ikke mekk rett på bordet som det detter ned fra
Rart å mekke mens du driter ass..
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Rart å mekke mens du driter ass..
Vis hele sitatet...
Er vel greit å bruke ellers bortkastet tid, ikke sant?
Tror fenomenet oppstår når «fallskjermer» fra jointen lander på gulvet. Har hørt det betyr urenheter i hasjen.
Nei det er ubrent hasj fra når man mekker og evt beveger mekket rundt. Man har gjerne litt på fingrene som rister av eller små klumper faller utfor kanten av blekka. Pleier bevisst ikke fjerne det slik at jeg har noe å skrape når jeg bæder, bruker teppeknivblad
Sist endret av Bluesky_; 29. november 2022 kl. 20:08.
Fikk mye sånne fliser når jeg mekka og røyka inne. Nå mekker jeg inne og røyker på balkongen. Har ikke sett en eneste sånn flis siden jeg begynte å røyke på balkongen, bortsett fra de helgene dama er bortreist og jeg røyker inne, da dukker de opp igjen. Men for all del Bluesky, du har sikkert rett!
Hvis det er varmekabler så blir det veldig lett sånne små klumper som sitter godt fast i gulvet. Varme er synderen, hvis man blir stående eller sittende med foten på en liten bit kan det også smelte fast i gulvet.

Var plaget med det for 20år sia også når jeg startet å røyke, var desp og skrapa noen sånne av gulvet med barberblad og røyket etterpå. Så er ikke noe nytt. Kvaliteten på hasjen er vel blitt bedre med åra, iallefall hvis man tenker %THC. Mere THC = mere sticky.

Sånner småting kan lett avsløre en hvis di som ser det har peiling, bare til ettertanke!
Anonym bruker
"Lilla Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter ett år med hjemmekontor endte jeg opp med å sitte å skrape i 45min under skrivebordet. Fant heller ikke noe bedre metode etter googling. Var vel et par jointer, men så ikke noe digg ut å røyke så det gikk i søpla
mekk i en halv kokosnøtt som du smoother ut med litt sandpapir på innsiden først. så griser du mindre og kan skrape nøtten for tjall om du går tom en dag.
Blir også lettere mekke på dass om du har med deg nøtten istedet for en mekkeblekke.
Sist endret av mr.roundtree; 30. november 2022 kl. 07:36.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ahh.. Litt som dette? Kjøkkengulvet mitt:



Har mistenkt at det er bønne - greit og vite at jeg har noe ekstra til en regnværsdag++
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahh.. Litt som dette? Kjøkkengulvet mitt:



Har mistenkt at det er bønne - greit og vite at jeg har noe ekstra til en regnværsdag++
Vis hele sitatet...
Ta de opp , klem de sammen.
Så har du som du sier til en regnværsdag.

Gjort det flere ganger selv. i hvertfall rundt der jeg sitter og mekker - er jo ofte det faller ned noen gode kickere som fort blir en jay da man røyker litt

Kos deg
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nei fAEN har ikke så dårlig råd at jeg røyker sokkeflis

mekker som sagt ikke på dass

har mekkeskål

får vel gå til innkjøp av en sånn koketoppskrape
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahh.. Litt som dette? Kjøkkengulvet mitt:



Har mistenkt at det er bønne - greit og vite at jeg har noe ekstra til en regnværsdag++
Vis hele sitatet...
Kan det være tørket sukkerholdig drikke?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flis i gulvet overalt. Kan ikke huske at dette var noe problem back in the day da tørrokken regjerte. Nå er det små specs med hasj limt i gulvet over hele leiligheten, med størst konsentrasjoner på gulvet ved dasskåla og på kjøkkenet fremfor kjøkkenbenken.
Vis hele sitatet...
Hold det mer ryddig i leiligheten så føler du deg bedre også
Sist endret av Superspurv; 1. desember 2022 kl. 14:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan det være tørket sukkerholdig drikke?



Hold det mer ryddig i leiligheten så føler du deg bedre også
Vis hele sitatet...
Haha bra gjort å insinuere at jeg har det urent. Du skulle bare visst
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha bra gjort å insinuere at jeg har det urent. Du skulle bare visst
Vis hele sitatet...
Det klarte du vel helt fint å insinuere selv?
I og med at hasj ikke akkurat er en naturlig ting av verken gulv eller fot, enten om det er rundt dassen din eller under stuebordet. Hadde gulvet ditt vært rent burde det ikke vært så ekkelt som du sier å røyke den hasjen.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det klarte du vel helt fint å insinuere selv?
I og med at hasj ikke akkurat er en naturlig ting av verken gulv eller fot, enten om det er rundt dassen din eller under stuebordet. Hadde gulvet ditt vært rent burde det ikke vært så ekkelt som du sier å røyke den hasjen.
Vis hele sitatet...
Å vaske over hasjen med såpe etter å ha tråkket på den, fått støv på den og gud vet hva i lang lang tid, så er det faktisk ekkelt uansett hvordan du prøver å vri på det En gulvvask fjerner ikke alt det ekle du er redd for uansett.
Ikke klarer det å få klumpene løse ifra gulvet heller.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Å vaske over hasjen med såpe etter å ha tråkket på den, fått støv på den og gud vet hva i lang lang tid, så er det faktisk ekkelt uansett hvordan du prøver å vri på det En gulvvask fjerner ikke alt det ekle du er redd for uansett.
Ikke klarer det å få klumpene løse ifra gulvet heller.
Vis hele sitatet...
Men den tarmen hasjen mest sannsynlig ble frakta i, er ren og pen og fri for ulumskheter?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Men den tarmen hasjen mest sannsynlig ble frakta i, er ren og pen og fri for ulumskheter?
Vis hele sitatet...
«Mest sannsynlig»? Så din påstand er at over halvparten av de ørten tonnene med hasj som innføres passerer gjennom et ukjent antall mil med endetarm før det ender opp på norske stoneres badegulv? Synes den teorien stinker litt.
Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt skal vaske det vekk. Du slåss jo mot utviklingen. Med mindre du skal slutte å røyke så kommer det vel bare til å fortsette?

Jeg anbefaler deg å la restene ligge igjen. De kan også tilføre det meglere ville kalt en hjemmekoselig rustikk eim, i heimen.
Sitat av mr_jeeje Vis innlegg
«Mest sannsynlig»? Så din påstand er at over halvparten av de ørten tonnene med hasj som innføres passerer gjennom et ukjent antall mil med endetarm før det ender opp på norske stoneres badegulv? Synes den teorien stinker litt.
Vis hele sitatet...
Jeg har tenkt meg om, og du kommer med et meget godt poeng. Tankene mine stinker når jeg ikke engang har drukket kopp nummer to for dagen.