Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 915
Er det mulig å komme inn i forsvaret hvis jeg svarer «ja» på at jeg har brukt rusmidler mer enn 2 ganger det siste året?

Fyller makskravet for pushups (40) og pullups (14). Har også relativ god kondisjon. Ingen sykdommer eller problemer med mental helse.
Bare lyv om det. Er det verdt risikoen?
Svar nei du, hva tjener du på å svare "ja" tror du?
Sist endret av Norgeerkult; 23. november 2022 kl. 22:38. Grunn: La til mer
Riktignok noen år siden jeg svarte på dette. Var på sesjon i 2008 og svarte ja på dette spørsmålet. Da ble jeg kjent tjenesteudyktig og fikk reise hjem med en gang. Jeg listet også opp stoffer jeg har prøvd på dette skjemaet og fikk til svar at de ikke kunne ha noen som hadde brukt amfetamin i nærheten av skytevåpen.
Enig med de andre, det har ingen hensikt å svare ærlig her med mindre du faktisk ønsker å slippe tjeneste. Du har intet å tjene, men mye å tape.

Jeg blir litt nysgjerrig på disse kravene du nevner. Du skriver at makskrav er 40 push-ups. Mener du egentlig minimumskrav? Er dette vanlig førstegangstjeneste eller har du søkt deg til et spesielt sted? Synes 40 push-ups og 14 pullups virker som et tøft krav om dette ikke er militærtjeneste utenfor ‘det vanlige’.

Lykke til! Det er viktig og nyttig lærdom du kommer til å ta til deg.
Vil du inn: lyv
Vil du ikke inn: vær ærlig
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Enig med de andre, det har ingen hensikt å svare ærlig her med mindre du faktisk ønsker å slippe tjeneste. Du har intet å tjene, men mye å tape.

Jeg blir litt nysgjerrig på disse kravene du nevner. Du skriver at makskrav er 40 push-ups. Mener du egentlig minimumskrav? Er dette vanlig førstegangstjeneste eller har du søkt deg til et spesielt sted? Synes 40 push-ups og 14 pullups virker som et tøft krav om dette ikke er militærtjeneste utenfor ‘det vanlige’.

Lykke til! Det er viktig og nyttig lærdom du kommer til å ta til deg.
Vis hele sitatet...
Det er kravene på å få best mulig karakter for disse spesifikke øvelsene med fysiske tester. Gir vel karakteren 9 av 9, om de ikke har forandret på det