Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1203
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det være farlig å spise hasj?

Jeg pleier å ta litt olivenolje i stekepanna og varme det oppi der til det smelter, heller det oppi litt melk å drikker det. Det blir litt som Indisk bhaang på en måte, bare ikke så komplisert oppskrift.

Har gjort dette lenge og aldri hatt problemer bortsett fra en sort som gav noe grusomt med halsebrann med tur på dass å alt, men faen å stein jeg ble. Det var en Kush forresten.

Det jeg tenkte her var at det kan være forurensinger i hasjen som ikke blir tilstrekkelig borte med den lille kokinga i oljen. Ting som ikke blir absorbert når man røyker det. For det går jo opp i røyk.

Hva det evnt skulle være vet jeg desverre ikke, men ting som kamelbæsj og bildekk, hus støv osv. Ting som ikke skal spises og gjør deg dårllig. Kattebæsj feks!

Ser for meg at dette er tilfellet oftere med low grade hasj.


Noen som har tanker om dette?
Min tanke rundt dette er at uansett hva hasj inneholder så er det sannsynligvis tryggere å spise det enn å røyke det. Man trekker jo tross alt inn røyken så at f.eks bildekk brennes er jo ikke akk en fordel da mange kjemikalier blir mye farligere når det brennes.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke farlig å spise hasj,å ingen selger kattebæsj som hasj
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan det være farlig å spise hasj?

Jeg pleier å ta litt olivenolje i stekepanna og varme det oppi der til det smelter, heller det oppi litt melk å drikker det. Det blir litt som Indisk bhaang på en måte, bare ikke så komplisert oppskrift.

Har gjort dette lenge og aldri hatt problemer bortsett fra en sort som gav noe grusomt med halsebrann med tur på dass å alt, men faen å stein jeg ble. Det var en Kush forresten.

Det jeg tenkte her var at det kan være forurensinger i hasjen som ikke blir tilstrekkelig borte med den lille kokinga i oljen. Ting som ikke blir absorbert når man røyker det. For det går jo opp i røyk.

Hva det evnt skulle være vet jeg desverre ikke, men ting som kamelbæsj og bildekk, hus støv osv. Ting som ikke skal spises og gjør deg dårllig. Kattebæsj feks!

Ser for meg at dette er tilfellet oftere med low grade hasj.


Noen som har tanker om dette?
Vis hele sitatet...
Bruker å varme hasjn i smør i en skjei med en lighter under i 3-5 min til kokepunkt.. Så i blande inn i en yoghurt og la den ligge 25 min i kjøleskapet.. Og fy fan kor det treffer, 0.5g er nokk til å sende en hest til himmelen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker å varme hasjn i smør i en skjei med en lighter under i 3-5 min til kokepunkt.. Så i blande inn i en yoghurt og la den ligge 25 min i kjøleskapet.. Og fy fan kor det treffer, 0.5g er nokk til å sende en hest til himmelen
Vis hele sitatet...
0.5g er en enorm dose da så dette er jo ikke så overraskende.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har blitt dårlig i magen av suspekt hasj, dvs. når typen inneholder noe som ikke blander seg ut i olja. 0,5 er en ganske vanlig dose hvis man røyker fra før av. Yoghurt fungerer mye raskere enn kakao/sjokolade/brownies forresten og har blitt min go-to for edibles. Freser hasj i litt olje i to-tre minutter til det lukter litt mindre blomst, et voila.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heller spise stearin enn å røyke stearin.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så fremt hasjen har vært skikkelig oppvarmet er det ikke noe problem. Hadde vært mer skeptisk om du faktisk bare spiser den rå. Gudene vite hvilke bakterier som kan ha samlet seg på hasjen.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så fremt hasjen har vært skikkelig oppvarmet er det ikke noe problem. Hadde vært mer skeptisk om du faktisk bare spiser den rå. Gudene vite hvilke bakterier som kan ha samlet seg på hasjen.
Vis hele sitatet...
Mye tarmbakterier i det minste.