Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 844
Hei

Jeg kjøpte en sportklokke til nesten 8,000 kr for 1 uke siden. Nå fikk jeg e-post fra XXL at kun i dag får jeg 1,000 kr rabatt på valgfri vare om jeg bruker over 4,000 kr.

Bør jeg bestille klokken og returnere den jeg kjøpte for 1 uke siden? Stress, men samtidig er det kjipt å tape over 1,000 kr. Kunne også hørt med support, men de er jo ikke tilgjengelig før i morgen - da er tilbudet over.
Jeg ville returnert og handlet på dagstilbudet om du kan og de har åpent kjøp.
Du kan alltid returnere, hvorfor ikke? Returnere, bestille ny, få 1000kr rabatt på noe annet EASY!

Kan jeg spørre hvilken klokke du kjøper?
For meg hadde dette vært en selvfølge.

Ville kjøpt den på tilbud, tatt retur på den "gamle", men sendt inn den nye, uåpnet.

Med mindre du får tak i dem på tlf eller en lokal XXL og de kan fikse det der og da.
Returner den du kjøpte og bestill ny på tilbud. Jeg holder på sånn rett som det er, ikke noe problem.
Det er egne regler for retur på sånne produkter da de går som hygieneprodukter.
Just say’in

Sjekk XXL. Vet Power og andre er vanskelige på dette
Sist endret av Dough; 14. november 2022 kl. 09:39.