Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 966
Hei! Kom over klubben Elefant og lurte på om dette stedet er verdt å sjekke ut? Hvordan er viben der?

Liker techno og fikk inntrykket av at det spilles mye techno her. Ligger bare så utrolig lite info om stedet fra nyere tid, så ble litt skeptisk på om det faktisk holder oppe fortsatt.
Har vært der noen ganger senest i 2018 tror jeg. var et sykt kult sted, har fortsatt folk på FB som jeg ikke egentlig vet hvem er og hang i boothen med DJ-en fordi vi viba, good times.
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av algernon Vis innlegg
Har vært der noen ganger senest i 2018 tror jeg. var et sykt kult sted, har fortsatt folk på FB som jeg ikke egentlig vet hvem er og hang i boothen med DJ-en fordi vi viba, good times.
Vis hele sitatet...
Haha så jævlig lættis. Fett å høre. Vurderer sjekke ut til helgen.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Haha så jævlig lættis. Fett å høre. Vurderer sjekke ut til helgen.
Vis hele sitatet...
Jeg har mine tvil om det finnes enda, men du får gå ut på tur og rapportere tilbake da
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av algernon Vis innlegg
Jeg har mine tvil om det finnes enda, men du får gå ut på tur og rapportere tilbake da
Vis hele sitatet...
Siste Google Review var for 4 måneder tilbake, så har et mikro håp. Får nesten bare ta turen å debunke teorien, ikke lange veien til et annet sted om det skulle være stengt.
Det heter Cana Rum Bar nå, spiller fortsatt tekno, i hvert fall på søndager
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Det heter Cana Rum Bar nå, spiller fortsatt tekno, i hvert fall på søndager
Vis hele sitatet...
Ahhh i see. Tusen takk