Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 2885
Kort forklart, ho var drømmedama, alt jeg så etter og nå har ho avsluttet det. Vi var sammen hver dag i 4 mnd, ikke aå mye kanskje, men mitt første ordentlige forhold.

Har bare lyst og forsvinne fra verden 🥲 noen tips for en ung kriger? Vil jo ikke ty til drugs heller for og komme over dette.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Kort forklart, ho var drømmedama, alt jeg så etter og nå har ho avsluttet det. Vi var sammen hver dag i 4 mnd, ikke aå mye kanskje, men mitt første ordentlige forhold.

Har bare lyst og forsvinne fra verden 🥲 noen tips for en ung kriger? Vil jo ikke ty til drugs heller for og komme over dette.
Vis hele sitatet...
Det er å slippe følelsene løs. Hvis du bruker drugs, legger du disse følelsene på sprit til senere bruk. Dette vil også gjerne gjøre ting værre for din del. Det beste er å gråte og herje nå, og bli mere eller mindre ferdig med dette.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det er å slippe følelsene løs. Hvis du bruker drugs, legger du disse følelsene på sprit til senere bruk. Dette vil også gjerne gjøre ting værre for din del. Det beste er å gråte og herje nå, og bli mere eller mindre ferdig med dette.
Vis hele sitatet...
Men tror du jeg er over ho om 2-3 uker? Er snakk om 4 mnd, men er jo hver eneste dag vi har vært med hverandre. Er en så brutal følelse, fy faen
Ikke stalk vedkommende på sosiale medier\forsøk å fjern vedkommende fra sosiale medier. Kom deg ut og gjør ting med venner. Følelsene vil forsvinne med tid, dette aspektet får du ikke påvirket selv.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Men tror du jeg er over ho om 2-3 uker? Er snakk om 4 mnd, men er jo hver eneste dag vi har vært med hverandre. Er en så brutal følelse, fy faen
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke hvor lang tid det tar hos deg. Dette er individuelt, og styrken på sorgreaksjonen kommer av flere faktorer. Altså å forutsi din sorgreaksjon blir umulig.

Men selv om tunnelen er lang og mørk, er det et lys på den andre siden. Dette klarer du!
Nei det er tøft og det vil være tøft en stund sikkert. Men klisjeene stemmer. Dette er noe man må gjennom og du kommer sterkere ut av det, tro meg.

Tiden leger alle sår og det stemmer. Ikke rus deg bort. Bruk venner og familie som støtte og så plutselig skjønner du at du er over det. Føler med deg bror, vært gjennom det to ganger selv.
Når exen dumpa meg i sommer, gikk jeg helt i kjelleren. Hu forlot meg i leiligheta vår og jeg klarte ikke annet enn å hylgrine hele tida. Å få i seg mat kunne jeg bare drite i, jeg gikk sikkert ned noen kilo de første dagene.

Det jeg gjorde var at jeg flytta ut så fort som mulig enda jeg hadde igjen en halv måned på leia. Ble enig med hu om å ikke ha kontakt, så jeg blokkerte henne overalt. Nå er hun flyttet til Oslo som egentlig er helt supert for min del, så slipper jeg å se hu. Hun har ringt noen ganger i ettertid, men av respekt for meg selv og sorgen har jeg ikke tatt telefonen.

Nå har det gått 2 og en halv måned. Vi var sammen i 2 år, og det er kanskje den sterkeste kjærlighetssorgen jeg har følt på i hele mitt liv. Hun var i mitt tilfelle også drømmedama.

Det blir bedre hver dag, men du må la deg selv føle på følelsene, slik at du får bearbeidet det.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Jeg aner ikke hvor lang tid det tar hos deg. Dette er individuelt, og styrken på sorgreaksjonen kommer av flere faktorer. Altså å forutsi din sorgreaksjon blir umulig.

Men selv om tunnelen er lang og mørk, er det et lys på den andre siden. Dette klarer du!
Vis hele sitatet...
Det positive er at det bare er snakk om 4mnd, så bør kanskje ikke ta så lang tid? Men jeg er en emosjonell person av meg, så usikker.

Uansett, hjertesorg og spesielt når man blir dumpa er en grusom følelse.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Nei det er tøft og det vil være tøft en stund sikkert. Men klisjeene stemmer. Dette er noe man må gjennom og du kommer sterkere ut av det, tro meg.

Tiden leger alle sår og det stemmer. Ikke rus deg bort. Bruk venner og familie som støtte og så plutselig skjønner du at du er over det. Føler med deg bror, vært gjennom det to ganger selv.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Betyr faktisk mer enn dere aner.

Jeg får bare ta tiden til hjelp, men her lg nå vil jeg bare bort fra verden.

Sitat av etos02 Vis innlegg
Når exen dumpa meg i sommer, gikk jeg helt i kjelleren. Hu forlot meg i leiligheta vår og jeg klarte ikke annet enn å hylgrine hele tida. Å få i seg mat kunne jeg bare drite i, jeg gikk sikkert ned noen kilo de første dagene.

Det jeg gjorde var at jeg flytta ut så fort som mulig enda jeg hadde igjen en halv måned på leia. Ble enig med hu om å ikke ha kontakt, så jeg blokkerte henne overalt. Nå er hun flyttet til Oslo som egentlig er helt supert for min del, så slipper jeg å se hu. Hun har ringt noen ganger i ettertid, men av respekt for meg selv og sorgen har jeg ikke tatt telefonen.

Nå har det gått 2 og en halv måned. Vi var sammen i 2 år, og det er kanskje den sterkeste kjærlighetssorgen jeg har følt på i hele mitt liv. Hun var i mitt tilfelle også drømmedama.

Det blir bedre hver dag, men du må la deg selv føle på følelsene, slik at du får bearbeidet det.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Kan jeg spørre hvordan det er idag? Savner du ho/tenker du ennå på ho?
Sist endret av Kokosnøtt; 24. oktober 2022 kl. 11:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, savner hu enda men det er bare mitt eget blinde som savner kun de gode minnene uten å egentlig se helheten. Jeg gråter i det minste ikke hver dag lenger.
Sitat av etos02 Vis innlegg
Ja, savner hu enda men det er bare mitt eget blinde som savner kun de gode minnene uten å egentlig se helheten. Jeg gråter i det minste ikke hver dag lenger.
Vis hele sitatet...
Helt jævlig ja. Gråt du hver dag i flere uker når dere gjorde det slutt?
Sist endret av Kokosnøtt; 24. oktober 2022 kl. 12:27.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Helt jævlig ja. Gråt du hver dag i flere uker når dere gjorde det slutt?
Vis hele sitatet...
Hehe ja, var noen tårevåte første uker det der. Men det var kjempegodt å få det ut, etter hver gang jeg gråt ble det på en måte litt bedre.

Jeg hadde også en dagbok jeg noterte følelsene mine i, og etter hver dag rangerte jeg dagen min fra 1-10, og da ble det plutselig god motivasjon å se en stigende trend i hvordan jeg hadde det fra dag til dag 😊

Klart at noen dager er verre enn andre. Problemet i starten er at alt minner deg om henne, så da må du "reprogrammere" hjernen din. Bane nye veier, gå de samme stedene du gjorde med henne slik at du får erstattet minnene
Det meste er jo nevnt, men vil alikevel nevne min personlige erfaring fra 2 brudd. Det SKAL være vondt når noe som det her skjer, sånn er det å være menneske. Det kan variere hvor lang tid det tar før det går helt over, men du kan være sikker på at det føles bedre om 2 uker enn det gjør i dag. Som noen andre nevnte over her så er det også lurt å kutte ut personen helt, altså ikke kommunisere, ikke se på bilder på face/insta etc. Det gjør ting mye enklere over tid Lykke til!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Finn noe å distrahere deg med mest mulig, og ikke la hjernen gnure for mye på bruddet.
Sitat av TheGoodestBoy Vis innlegg
Det meste er jo nevnt, men vil alikevel nevne min personlige erfaring fra 2 brudd. Det SKAL være vondt når noe som det her skjer, sånn er det å være menneske. Det kan variere hvor lang tid det tar før det går helt over, men du kan være sikker på at det føles bedre om 2 uker enn det gjør i dag. Som noen andre nevnte over her så er det også lurt å kutte ut personen helt, altså ikke kommunisere, ikke se på bilder på face/insta etc. Det gjør ting mye enklere over tid Lykke til!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for beroligende ord kompis! Jeg håper det går fort over, det er jo bare snakk om forhold i 4 måneder.
Sist endret av Kokosnøtt; 24. oktober 2022 kl. 13:22.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Men tror du jeg er over ho om 2-3 uker? Er snakk om 4 mnd, men er jo hver eneste dag vi har vært med hverandre. Er en så brutal følelse, fy faen
Vis hele sitatet...
4mnd er ingen ting my guy, men det var sikkert veldig intenst.

Som andre allerede har sagt, slipp følelsen løs eller skrik høyt (fortrinnsvis et sted ingen hører deg)
og jeg kan garantere at det kommer til å gå bra. Snart finner du noen igjen.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
4mnd er ingen ting my guy, men det var sikkert veldig intenst.

Som andre allerede har sagt, slipp følelsen løs eller skrik høyt (fortrinnsvis et sted ingen hører deg)
og jeg kan garantere at det kommer til å gå bra. Snart finner du noen igjen.
Vis hele sitatet...
Takk for gode ord!

Tror du at det hadde tatt deg få uker og kommet over et 4 mnd forhold? Er jo som du sier relativt ferskt.
Husker ikke, er en gang sikker på om jeg hatt et så kort forhold. Må i så fall ha vært som kid.
Du må jo være enig i at det er kort tid og det er nesten umulig å bli så knyttet til noen i løpet av fire måneder
at verden raser helt sammen.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Husker ikke, er en gang sikker på om jeg hatt et så kort forhold. Må i så fall ha vært som kid.
Du må jo være enig i at det er kort tid og det er nesten umulig å bli så knyttet til noen i løpet av fire måneder
at verden raser helt sammen.
Vis hele sitatet...
Du har rett, men ho dama her er utrolig pen. Og tanken på og se ho drive og kline med andre gutter er utrolig tungt bare.
Det er derfor du må distansere deg fra alt som minner om henne. Har dere masse felles venner så blir ting naturligvis vanskelig, og det kan være en ide å prate sammen om grenser hvertfall den første tiden.

Men å blokkere alt av some hjalp meg veldig med å hå videre
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er derfor du må distansere deg fra alt som minner om henne. Har dere masse felles venner så blir ting naturligvis vanskelig, og det kan være en ide å prate sammen om grenser hvertfall den første tiden.

Men å blokkere alt av some hjalp meg veldig med å hå videre
Vis hele sitatet...
Ingen felles venner nei, og vi bor unna hverandre og. Blokkerte du hun på snapchat og? Har ennå et bittelitt håp om at ho skal sende meg en mld om at ho vil tilbake.
Blokker henne fra alt! Snapchat og. Siste du vil se er at hun legger ut at hun er på fest på storyen sin.

Tro meg, om du vil fortere komme deg over hu så må du kutte henne ut absolutt overalt. Familien hennes også.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Ingen felles venner nei, og vi bor unna hverandre og. Blokkerte du hun på snapchat og? Har ennå et bittelitt håp om at ho skal sende meg en mld om at ho vil tilbake.
Vis hele sitatet...
Nei det vil du virkelig ikke. Har hun først slått opp så må du ikke ta henne tilbake. Beste fall har dere et par mnd til før hun slår opp igjen. Kan seff være at det funker og, men du må være sterk nok til å ikke kontakte henne. Noen er kanskje uenige der men det er nå min mening
Jobb mot å være en bedre mann.

Kom deg i bedre form.
Få deg et godt kosthold.
Prester på jobb.
Ha et sunt sosialt liv.

Hva var årsaken til bruddet?
Noen negative personlighetstrekk eller vaner du har?
Jobb med å bli bedre på spesielt de områdene.

Bli en bedre fyr enn det du var da dere slo opp
Eneste som funker er å forbedre deg selv, lær deg tinder og text-game, møt nye damer og kos deg.
I løpet av kort tid er du over hu.
Fiks deg et medlemskap på gymmet asap. Det funker som faen, vær sur som faen, men tren ordentlig, Du kommer til å bli Big og driter etter vært i det forholdet.
Du er jævlig opphengt i hvor lang tid det vil ta. Det tar den tiden det tar. Men det er ikke bare sorg du kjenner på, du lærer. Gråt og vær lei deg men pass også på å gjør noe. Begynn med ny hobby, fiks noe i leiligheten du har drøya lenge. Les ei bok, begynn på ny serie. Masse sånt som markerer begynnelsen på ditt nye liv uten denne dama, og det skal bli et bra liv.

Så ta en dag av gangen og vær tålmodig. Du kommer til å oppleve langt verre ting enn dette i livet.
Sist endret av Hidden_sniper; 24. oktober 2022 kl. 17:42.
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Du er jævlig opphengt i hvor lang tid det vil ta. Det tar den tiden det tar. Men det er ikke bare sorg du kjenner på, du lærer. Gråt og vær lei deg men pass også på å gjør noe. Begynn med ny hobby, fiks noe i leiligheten du har drøya lenge. Les ei bok, begynn på ny serie. Masse sånt som markerer begynnelsen på ditt nye liv uten denne dama, og det skal bli et bra liv.

Så ta en dag av gangen og vær tålmodig. Du kommer til å oppleve langt verre ting enn dette i livet.
Vis hele sitatet...
Kan det være at jeg kjenner sånn nå, siden det er min første det jeg kan kalle kjæreste? Kanskje det blir bedre 2 og 3 gangen?
Selv etter mange mnd er det lite bedring for meg. Slikt tar tid, sikkert. Føler du for å gråte, så gråter du. Jeg gjør det enda.
Sitat av Fiskefiste Vis innlegg
Selv etter mange mnd er det lite bedring for meg. Slikt tar tid, sikkert. Føler du for å gråte, så gråter du. Jeg gjør det enda.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge varte forholdet ditt?
New generation
colakork's Avatar
Blokker henne overalt og ha noen øl klar for kveldene når du skal grine i fred i sofaen.

Dette er kuren jeg skal gi mine egne sønner en dag, hvis det skjer
Det som fungerer hos meg er å ha sex med ei annen dame da tenker man på noe annet
Sitat av colakork Vis innlegg
Blokker henne overalt og ha noen øl klar for kveldene når du skal grine i fred i sofaen.

Dette er kuren jeg skal gi mine egne sønner en dag, hvis det skjer
Vis hele sitatet...
Hva hjelper grining mot?

Sitat av hernameisari Vis innlegg
Det som fungerer hos meg er å ha sex med ei annen dame da tenker man på noe annet
Vis hele sitatet...
Vurderer bare og finne meg ei annen dame på Tinder ja, men vet ikke hvor lurt det er.
Sist endret av Kokosnøtt; 24. oktober 2022 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hva hjelper grining mot?
Vis hele sitatet...
Han mener ikke at du skal tvinge det frem for griningens skyld, men at hvis du er så trist at det får deg til å
gråte så gjør det, ikke hold det inni deg.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hvor lenge varte forholdet ditt?
Vis hele sitatet...
5-6 år. Fint du får råd men ta det med ei klype salt. Ikke alt funker for alle. Det nevnte over hadde ikke funket for meg.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hva hjelper grining mot?



Vurderer bare og finne meg ei annen dame på Tinder ja, men vet ikke hvor lurt det er.
Vis hele sitatet...
Har sett kompiser gjør det der og rota seg inn i et nytt forhold bare uker etter det siste. Ikke noe lykkelig slutt der enda iallfall.
Må bare ta tida til hjelp tenker jeg.
Sist endret av NokErNok; 25. oktober 2022 kl. 06:38.
Takk for alle tips. Litt bedre idag, men fremdeles relativt jævlig. Vi kommer sikkert til og sees på byen fremover, så blir grusomt og se ho med andre mannfolk.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hva hjelper grining mot?



Vurderer bare og finne meg ei annen dame på Tinder ja, men vet ikke hvor lurt det er.
Vis hele sitatet...
Blir fort at du knytter litt vel mye følelser til ny dame på kort tid, bare sånn at du er obs, ikke nødvendigvis at det er så lurt og finne ons nå.
Sitat av hernameisari Vis innlegg
Det som fungerer hos meg er å ha sex med ei annen dame da tenker man på noe annet
Vis hele sitatet...
DETTE var min kur etter månedsvis med sutring over ei dame som var notorisk utro mot meg når jeg var en hel del yngre. Jeg var blind og totalt forelsket i «the one». Til slutt ble kompisen min så lei, så ha sa «knull hu der, hun flørter med deg for harde livet».

Jeg gjorde det og ble ferdig med eksen på sekundet. Det og trening hjalp med sinnsykt mye gjennom en veldig tung periode.
Sitat av ronniba Vis innlegg
DETTE var min kur etter månedsvis med sutring over ei dame som var notorisk utro mot meg når jeg var en hel del yngre. Jeg var blind og totalt forelsket i «the one». Til slutt ble kompisen min så lei, så ha sa «knull hu der, hun flørter med deg for harde livet».

Jeg gjorde det og ble ferdig med eksen på sekundet. Det og trening hjalp med sinnsykt mye gjennom en veldig tung periode.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig samme her. Jeg føler ho som gikk fra meg nå er the one, er superbettat av ho, som du var. Tok det lang tid for deg og komme over ho helt? Flere uker?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Nøyaktig samme her. Jeg føler ho som gikk fra meg nå er the one, er superbettat av ho, som du var. Tok det lang tid for deg og komme over ho helt? Flere uker?
Vis hele sitatet...
Flere måneder, men, vi var sammen i nesten 5 år og vurderte å flytte til utlandet sammen, men det var virkelig som å slå på en bryter når jeg bestemte meg for å leve mitt liv og flørte tilbake med hun som flørtet med meg. Da snudde det seriøst på timen.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Flere måneder, men, vi var sammen i nesten 5 år og vurderte å flytte til utlandet sammen, men det var virkelig som å slå på en bryter når jeg bestemte meg for å leve mitt liv og flørte tilbake med hun som flørtet med meg. Da snudde det seriøst på timen.
Vis hele sitatet...
Tungt ja.

Men var det så lett? Når du flørta med ho dama, prøvde du ikke og veie ho opp med ho du var sammen med?
Jeg skjønner du leter etter konkrete svar, men det finnes ingen fasit på hvor lang tid det tar eller hvor ille det blir. Du har fått en del gode råd, men det absolutt beste er å prøve å leve livet så normalt som mulig. Som jeg sa så er det aller beste og bruke venner og familie som støtte, trening er helt konge. Du kommer gjennom dette, selv om det virker mørkt akkurat nå
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg skjønner du leter etter konkrete svar, men det finnes ingen fasit på hvor lang tid det tar eller hvor ille det blir. Du har fått en del gode råd, men det absolutt beste er å prøve å leve livet så normalt som mulig. Som jeg sa så er det aller beste og bruke venner og familie som støtte, trening er helt konge. Du kommer gjennom dette, selv om det virker mørkt akkurat jnå
Vis hele sitatet...
Oki, rakk for alle tips!

Vet du forresten hvorfor jeg er så mye mer lei meg på morgenen? Når jeg tenker på ho. Utover dagen er formen mye bedre.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hva hjelper grining mot?
Vis hele sitatet...
Det med grining er mere, at du slipper løs følelsene dine. Hvis du ikke slipper løs følelsene dine, lagres det egentlig opp til senere bruk. Hvis du ikke slipper følelsene ut etter hvert, kan en bli skikkelig syk. Jeg har selv sett dette skje med folk. Bl.a. ei jeg kjenner, som mistet mannen sin for 10–15 år siden. Men hun hadde barn, og turde ikke slippe følelsene her løs, for hun måtte forsørge barna. Dette gikk i noen år, men til slutt knakk hun i sammen. Antageligvis ble hele sorgreaksjonen og alt annet en del verre, enn det den hadde blitt om den hadde blitt sluppet løs like etter dødsfallet.

For det å gråte, er en naturlig reaksjon på sorg og noen ganger glede. Det å slippe løs gråten, kan også være effektivt mot angst. For de som sliter med angst.

Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Vet du forresten hvorfor jeg er så mye mer lei meg på morgenen? Når jeg tenker på ho. Utover dagen er formen mye bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men jeg har lagt merke til noe lignende, når det gjelder mine depresjoner. Tror dette er med på å bidra sterkt på min ganske ustabile døgnrytme.
Sist endret av aluminiumfluorid; 26. oktober 2022 kl. 14:53.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Takk for alle tips. Litt bedre idag, men fremdeles relativt jævlig. Vi kommer sikkert til og sees på byen fremover, så blir grusomt og se ho med andre mannfolk.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at om vedkommende fær med andre etter et brudd så kort tid etter la hun kanskje ikke så mye i det. Hvordan orker folk å gå fra et brudd begynne å date/treffe folk med engang?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg tenker at om vedkommende fær med andre etter et brudd så kort tid etter la hun kanskje ikke så mye i det. Hvordan orker folk å gå fra et brudd begynne å date/treffe folk med engang?
Vis hele sitatet...
Godt poeng, vil kanskje ikke si vi var sammen, men vi datet hverandre i 4 mnd ganske hardt.

Men ho er på Tinder nå og lagt til mer bilder. Kan det tyde på at ho er, unnskyld utrykket, hoe av seg?
Sist endret av Kokosnøtt; 26. oktober 2022 kl. 18:47.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Kan det tyde på at ho er, unnskyld utrykket, hoe av seg?
Vis hele sitatet...
Etter 4 mnd med dating så har denne hora som du så fint kaller det liksom blitt din livs kjærlighet eller?

Ikke for å være frekk, men jeg har jobbet en del med kids og har sett og hørt fjerde klassinger takle
kjærlighets sorg og brudd bedre en det du gjør.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Etter 4 mnd med dating så har denne hora som du så fint kaller det liksom blitt din livs kjærlighet eller?

Ikke for å være frekk, men jeg har jobbet en del med kids og har sett og hørt fjerde klassinger takle
kjærlighets sorg og brudd bedre en det du gjør.
Vis hele sitatet...
Ja, du har rett. Jeg må manne meg opp. Men problemet er at jeg på disse 4 mnd har ofret all min tid til ho. Og at ho dumper meg, gjør vondt verre, nesten som ho løy hele tiden, vi var jo nære og bli sammen.

Ho var og en god del hakk penere enn meg, jeg klarer ikke og se hvordan jeg skal kunne finne en penere dame igjen.
Sist endret av Kokosnøtt; 26. oktober 2022 kl. 19:11.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Ja, du har rett. Jeg må manne meg opp. Men problemet er at jeg på disse 4 mnd har ofret all min tid til ho. Og at ho dumper meg, gjør vondt verre, nesten som ho løy hele tiden, vi var jo nære og bli sammen.

Ho var og en god del hakk penere enn meg, jeg klarer ikke og se hvordan jeg skal kunne finne en penere dame igjen.
Vis hele sitatet...
Dere var NÆRE å bli sammen, så dere var ikke det?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Dere var NÆRE å bli sammen, så dere var ikke det?
Vis hele sitatet...
Ja stemmer, ikke sammen sammen.