Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2518
Flere som gjør dette? Personlig må jeg da det er eneste måten jeg får til å pisse på pissoar.

Ser aldri noen andre gjøre det og får noen merkelige blikk av og til.

Er 25.
hvorfor må du det ? da hadde jeg ikke valgt pissoar og heller gått på en vanlig do.
Sitat av Pablo Escobar Vis innlegg
Ser aldri noen andre gjøre det og får noen merkelige blikk av og til.
Vis hele sitatet...
Håper jeg slipper å se deg.

Sitat av Pablo Escobar Vis innlegg
Er 25.
Vis hele sitatet...
Gratulerer med dagen!
Er det "vanlig", nei antagelig ikke. Et det et "problem", neppe.

Gjør det du må for å få gjort det du skal. Så lenge du ikke plager andre eller er ufin på noen måte så er det ikke verdt bry seg om "noen merkelige blikk".
Sitat av Cikey Vis innlegg
Et det et "problem", neppe.
Vis hele sitatet...
Er som regel ganske mye piss der da og gode sjanser for at buksa havner i marinaden når han drar den helt.
Sist endret av vindaloo; 19. oktober 2022 kl. 14:46.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hadde rygget sakte ut igjen og funnet en annen dass.

Sånn... ikke for å være frekk, men hvis jeg hadde sett en liten unge gjøre det hadde jeg kanskje tenkt han var litt "spesiell". 25 begynner å bli spesielt spesielt.
Har vel ingenting å si. Jeg for min del setter meg aldri ned på toalettet om jeg ikke er HELT naken. Sært, men jeg føler at jeg har mye bedre kontroll på de hygieniske forholdene sånn.
Drar du ned hele buksa og bokseren så du står der med ræva bar?
Eller har du boksern på og hiver kølla over kanten?
Det der hørtes jævla spesielt ut. Har aldri sett noen gjøre det før.
Gjør det som passer deg Hvis du liker og dra ned buksa ved pissoaret, så gjør du det.
Men ja det er nok mere unormalt en normalt, men gi nå for faen i hva alle andre tenker, de husker det i 5 min også er det glemt.

Om du vil bli kvitt de blikkene du får, så hadde jeg nok ikke fortsatt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Har vel ingenting å si. Jeg for min del setter meg aldri ned på toalettet om jeg ikke er HELT naken. Sært, men jeg føler at jeg har mye bedre kontroll på de hygieniske forholdene sånn.
Vis hele sitatet...
Innenfor husets fire vegger gjør man jo som man vil, jeg er sær nok til at det hender jeg driter skjorteløs selv.

Pissoarer, derimot...
Sitat av robhol Vis innlegg
jeg driter skjorteløs
Vis hele sitatet...
Hvis ikke du trykker opp disse så gjør jeg det



men de skal på markedet før jul
Haha jeg tror seriøst jeg hadde brutt ut i latter om jeg så dette, men ikke noe vondt ment. Tror jeg bare hadde blitt tatt litt på senga av synet. Hvis du virkelig må gjøre dette for å pisse, er vel kanskje dassen med dør bedre?

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis ikke du trykker opp disse så gjør jeg det



men de skal på markedet før jul
Vis hele sitatet...
Du vet det blir en bra dass sesh når du tar av deg genseren før du setter deg ned.
Sist endret av Emilher1; 19. oktober 2022 kl. 18:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøvd å sprike med beina? Da pleier buksa mi å holde seg oppe iallefall.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Har opplevd å bevitne det én gang. Forbausende nok på en konferanse for samfunnsøkonomer i New York, for nærmere ti år siden. Det var en eldre dude med alle mulige utmerkelser fra arrangøren, og han var sikkert over gjennomsnittlig velstående siden han var sponsor av et arrangement på Manhattan som det kosta flerfoldige tusen å delta på. Jeg ble en smule satt ut. Og unngikk å ta ham i hånda seinere i mingleområdene, siden jeg hadde sett ham ukritisk slippe buksene sine ned på gulvet ved et relativt offentlig pissoar.
Oppsummert synes jeg det virker unødvendig tungvindt og med stort potensial for å marinere buksene i urin. Men om du eier det ordentlig kan det jo kanskje være befriende nok til å rettferdiggjøre de sosiale konsekvensene?
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Har vel ingenting å si. Jeg for min del setter meg aldri ned på toalettet om jeg ikke er HELT naken. Sært, men jeg føler at jeg har mye bedre kontroll på de hygieniske forholdene sånn.
Vis hele sitatet...
Hvor legger du klæra dine hvis hele dassen er skitten, som de ofte er? Hadde ledd høyt om jeg så noen med buksa på anklene i et pissoar, men det slår ikke en type jeg kjenner som satt feil vei på dass (altså mot veggen) til langt uti tjueåra.

Tungvint oppheng, prøv å øve til skogs nå i halvkulda så ser du nok at det er helt mulig og bare en unødvendig psykologisk sperre.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg tror jeg hadde fått et kick av å gjøre det, og da hadde jeg vendt baken til.
Som butters i south park lissom?
Sitat av Pablo Escobar Vis innlegg
Flere som gjør dette? Personlig må jeg da det er eneste måten jeg får til å pisse på pissoar.

Ser aldri noen andre gjøre det og får noen merkelige blikk av og til.

Er 25.
Vis hele sitatet...

Fikk se en kompis stå på den måten en gang da vi var på fest sammen og han hadde glemt å låse døren under toalettbesøk.
Akkurat det med blikkene er nå èn ting, men jeg er rimelig sikker på at de begynner å lure fælt på hva som foregår siden du står og pisser som en jævla guttunge.
Det lurte nå ihvertfall jeg på, flere ganger i året, over en periode på mange år.
Jeg har heldigvis aldri sett noen gjøre noe lignende, så det er nok ikke så veldig vanlig nei.
Synes det er tøft å dra buksa og boxern helt ned så ræva vises. Har gjort det en del ganger ute også, damene har ledd flere ganger. Man ser jo egentlig ut som en 5åring som står å tisser da. Viktig med litt humor
Sist endret av FuNcEd; 20. oktober 2022 kl. 21:35.
Jeg gjør det samme, bare at jeg setter meg ned i pissoaret. Tar også av meg på overkroppen.
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Jeg gjør det samme, bare at jeg setter meg ned i pissoaret. Tar også av meg på overkroppen.
Vis hele sitatet...
Tror ikke på deg.