Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 743
Hei! Er vel ikke akkurat «rus», men jeg tar det her! Akkurat fått meg en pakke med Lion’s Mane i posten, gleder meg til å prøve Noen som vet hvor lenge man bør gå på det før virketid osv?

Jeg reagerer ofte heelt annerledes enn folk flest på div ting, så er ganske vansklig for meg å «finne noe som funker». KSM-66 forverra angsten min noe sykt, tar jeg cipralex(5mg) så vrenger magen seg så mye at jeg ikke klarer å spise, tar jeg en sobril(15mg) så sovner jeg og blir svimmel på under timen😅😂
Sitat av 50kr Vis innlegg
Hei! Er vel ikke akkurat «rus», men jeg tar det her! Akkurat fått meg en pakke med Lion’s Mane i posten, gleder meg til å prøve Noen som vet hvor lenge man bør gå på det før virketid osv?
Vis hele sitatet...
2 dager - 2 uker, det er individuelt.

Sitat av 50kr Vis innlegg
Jeg reagerer ofte heelt annerledes enn folk flest på div ting, så er ganske vansklig for meg å «finne noe som funker». KSM-66 forverra angsten min noe sykt, tar jeg cipralex(5mg) så vrenger magen seg så mye at jeg ikke klarer å spise, tar jeg en sobril(15mg) så sovner jeg og blir svimmel på under timen😅😂
Vis hele sitatet...
Håper du veit hva du driver med.
Trådstarter
8 5
Håper du veit hva du driver med.[/quote]


Veit og veit.. prøver bare å finne noe som funker for meg, som er minst mulig skadelig😊
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes selv jeg får artig/god effekt av Lions mane sammen med niacin (500mg). Godt humør med deilig brennende følelse i hele kroppen og knall rød. Bare niacin gjør mye av det samme men sammen med Lions mane så blir det annerledes.
Jeg gikk på lions mane i 6 måneder og husker ikke heilt hvilken positive effekt den hadde på meg men husket at sex lysten gikk ned