Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 842
Ser det er flere sånne tråder her, men vill ha en litt meir oppdatert en da det er forskjellige erfaringer hele tia.

Har tatt 2cb 2 ganger før for sånn 6 år sio, bare noen små doser på 10-13mg (merka lite) Ble litt mer våken. Har masse erfaring med sopp og syre i gode doser.

Men eg vill teste 2cb skikkelig som en psykedelisk opplevelse.
Har noen 24mg tabletter.
Ser folk skriver alt under 20mg gjør det ikke noe særlig psykedelisk.

Ein del påstår det er en mer euforisk psykedelisk? Jeg personlig syns sopp er mer euforisk en syre. Er 2cb mer euforisk en sopp? Eller er dette bare inviduelt/placebo?

Eg lurer på og ta 2 stk 24mg = 48mg. Blir dette for mye? Skal jeg gå for 1.5 pille? Blir første gong jeg prøver dette skikkelig, men vill ikke bli skuffa for forliten effekt.

Hva kan jeg evt forvente meg av en dose på 36-48mg?

På hva mg vill dere si at visuals begynner? (Dette er nok veldig inviduelt, men spør likevell)

Dette skal intas oralt.

Ha en fin dag og god helg!

Doserer man etter kg kroppvekt? (Ikke at jeg pleier og bry meg og det) Men har en kompis som skal være med, som er ca 15kg lettere en meg.
Sist endret av Amaste55; 30. september 2022 kl. 13:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Ser det er flere sånne tråder her, men vill ha en litt meir oppdatert en da det er forskjellige erfaringer hele tia.

Har tatt 2cb 2 ganger før for sånn 6 år sio, bare noen små doser på 10-13mg (merka lite) Ble litt mer våken. Har masse erfaring med sopp og syre i gode doser.

Men eg vill teste 2cb skikkelig som en psykedelisk opplevelse.
Har noen 24mg tabletter.
Ser folk skriver alt under 20mg gjør det ikke noe særlig psykedelisk.

Ein del påstår det er en mer euforisk psykedelisk? Jeg personlig syns sopp er mer euforisk en syre. Er 2cb mer euforisk en sopp? Eller er dette bare inviduelt/placebo?

Eg lurer på og ta 2 stk 24mg = 48mg. Blir dette for mye? Skal jeg gå for 1.5 pille? Blir første gong jeg prøver dette skikkelig, men vill ikke bli skuffa for forliten effekt.

Hva kan jeg evt forvente meg av en dose på 36-48mg?

På hva mg vill dere si at visuals begynner? (Dette er nok veldig inviduelt, men spør likevell)

Dette skal intas oralt.

Ha en fin dag og god helg!

Doserer man etter kg kroppvekt? (Ikke at jeg pleier og bry meg og det) Men har en kompis som skal være med, som er ca 15kg lettere en meg.
Vis hele sitatet...
Anbefaler å alltid ta en titt på denne siden etter det meste av rusrelatert informasjon, men kan ikke gå god for noe, så klype salt til det.

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Main_Page

Og siden jeg er i godhjørnet i kveld :
https://m.psychonautwiki.org/w/index.php?title=2C-B&_=

Legg merke til doserings "anbefalinger", da det er ofte forskjell på oral, sniffing, åra eller blandet med vann og trykket opp i endetarmen din.

Har ikke så mye annet å komme med, da jeg prøvde 2-CB for første gang i går kveld.

Da var doseringen først 20mg 2-CB oralt, siste pille blir knust og linet i 3 linere ca 3 timer senere. Ting gikk da i et totalt annet tempo enn med den første dosen! Fikk faktisk "sopp-feeling" av et heller noe mildt psykadelica etter 1/3 i nesa. Burde kanskje heller droppet 2 med en gang og fått en dose på ca. 40mg oralt, for 20-25 i nesa er nesten for dumt å plages igjennom. Snørr, tårer og farger spruter ut fra både deg og vegger, å du skjønner eeegentlig ikke hvorfor det føles ut som at gråter uten følelse i ansiktet men helt fornøyd med tingens tilstand på ett vis. Vanskelig å forklare, oppleves sikkert individuelt, da noen synes å inneha neser laget av syrefast metall eller lignende, men alt har vel en ende ?

Mener selv at flein er den beste ulovligheten(?), uansett for min del. Så det at jeg fikk svært så fargede og dansende visuals, gir iallefall det stoffet +1 i min bok da det er timevis med underholdning i å studere veggtepper og bilder i noe "psychonaut lignende tema", som på ett eller annet vis ser ut for å ha kommet til liv. En enkel sjel er forholdsvis enkel å underholde ?

Håper det ga deg svar på noe av det du undret over, og flere undringer fant deg
Dette må du nesten finne utav selv, ved å begynne lavt og lære deg å kjenne stoffet over tid.
2C-B er ekstremt individuelt på hvordan man reagerer på doseringer, mye mer så enn andre stoffer.
En veldig liten justering i dose kan utgjøre en stor forandring i effekt.

Har vært med folk som har bodd inne i akvarier og snakket med gud på 20mg, mens jeg selv har tatt 40mg og dratt på kino, og vært oppe i 100mg. Sistnevte er noe man ikke må finne på uten å være veldig erfaren med stoffet, og vite veldig godt hvor mye man tåler av akuratt dette - jeg har selv "naturlig" toleranse til dette, og tar større doser ved mindre effekt enn de fleste andre. Men det tok på godt norsk 'helt fuckings av'.

Trå varsomt og ha det gøy, 2C-B er mindre involverende/altomfattende enn andre psykedelika, men det kan bli ganske dypt og heftig når man beveger seg oppover i doseringsstigen.
Det blei 48mg!
Får gi ein update i måren, ikke i stand til det no, haha!
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Det blei 48mg!
Får gi ein update i måren, ikke i stand til det no, haha!
Vis hele sitatet...
Neste gang blir det 45mg+ her i gården

Neida, prøver en 20mg +/-5-10mg oppløst i vann og administrert rektalt. Det virket meget potent, og kraftig, ved sniffing, så tipper rektalt blir som med det meste annet en kan tenke seg å prøve, skjitsterkt, i forhold til alt utenom IV, men der kan jeg ikke redegjøre for/om differansen, da det aldri har hendt!

Lykke til TS, høres ut som en potensielt heftig oraldose, men enkelte av oss behøver såpass store doser på forskjellige "psykadeliske" substanser, der det for noen kan gå i en kjip retning allerede fra første "ųg"!

Bare for all del husk og vær klar over at alt går over. Om ikke går det seg til

Peace!
Hei.

Flere år siden jeg har vært borti dette stoffet. Min erfaring er at det varierer veldig fra person til person både med tanke på dosering og effekt. Her gjelder nok regelen med å ikke forhaste seg, men heller prøve seg frem. Jeg går også ut ifra at renhetsgraden er varierende.

For min egen del så begynner jeg å få visuals allerede ved rundt 7 mg, på 20 mg så turer jeg skikkelig og alt svømmer. Til sammenlikning så har jeg en kompis som ikke kjenner mye før han er oppe i 40 mg.

Mange vil kategorisere rusen som mye "lettere" å hanskes med enn for eksempel LSD og psilocybin. For min del oppleves det oftere som mørkere/dystrere enn disse stoffene, altså hardere på et vis. Jeg har også beskjenkte som overhodet ikke opplever effekten som psykedelisk, men bruker det som et slags potensmiddel da de rapporterer om vill kåtskap som hovedeffekt.

Og selv om de fleste vil anse stoffet som lettere så vil jeg alltid råde deg til å ha med deg en som kan passe på da du skal tråkke ut i ukjent farvann.
Liten report:
Blei sykt trøtt første 45-60 min av comeup'en, så kom det seg.
Synest dette var ganske morsomt, fikk sjukt masse visuals men uten noe form for reddsel. Får ikke den psykedeliske tankegangen og potensielt tankekjør så en kan få på sopp og syre! Veldig potent stoff i form av visuals og våkenhet! Men mildt i forhold te hvor lett det var og ha kontroll i forhold te så mye visuals det var, da du ikke trengte anke på noe.
Visuals så vill eg si 48mg var tilsvarende i mengde visuals (ikke at di var like som sopp) men ca 2g + tørka sopp.

Kunne sikkert klart meg med 36mg og, men gadd ikke knekke em pille i to.

Alt i alt ein kjekk opplevelse, vill jeg gjøre det igjen? Tjaa, det tror eg faktisk