Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1397
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
16 1
Halla.

Har akkurat kjøpt meg en del brunt som jeg ønsker å lighte opp. Problemet ligger i at jeg bor midt i en studentblokk. Det er bokstavelig talt ingen plass jeg kan røyke. Jeg bor helt øverst i en studentbolig med et par andre i samme kollektiv, de er ok med at jeg røyker. jeg har også en røykvarsler på rommet og det er null toleranse for å røyke her.

Hva hadde dere gjort? Har hørt mye om smokebuddy og jeg vurderer å bruke vifte i tilegg.

Happy smoking

Mvh Kongen av Kutoppen
Fuck Mr. Plod!
Lag hasj flaske bong så kan du kontrollere røyken, eller så går du ut.
Når jeg bodde på hybel så hadde jeg optisk varsler på mitt rom. Røyket inne uten problemer.
Bodde i studentbolig på løkka, røyka ut av vinduet hver eneste dag opptil flere ganger daglig. Brannalarm i samme rom, den gikk aldri. Fikk heller aldri klager, men det vet jeg at det var andre i samme bygg som fikk for det samme. Test det ut et par ganger og se om folk reagerer tenker jeg
Bare husk at all luften som går ut av vinduet når du lufter er i toppen av vinduet. Nytter ikke og blåse ut røyk helt nederst i vinduet. Tips: Fyr opp lighter og beveg den fra bunn vindu til topp vindu så ser du hvor høyt i vinduet du må for at røyken skal gå ut av rommet.
Har du ikke en gardin? Bruk gardina som et skjold.
Du kan vel røyke ute? Gå deg en tur til et diskret sted, så slipper du noiaen for lukt og alt annet, og kan kose deg i fred. Ellers funker kjøkkenviften utmerket.

Sett den på max og fyr pipa under, og blås inn i vifta. All røyken vil forsvinne opp i vifta.

Ellers kan du jo lage skakkao
Stå under kjøkkenvifta på max, tenn ett duftlys eller 2.
Pleide å funke for meg daglig i over 1års tid før jeg flyttet, nå må jeg ut uansett.
Er en som fyrer som faen under kjøkkenvifta der jeg bor nå. Det merker både jeg og naboene, stinker som et jævla uvær.

Jeg går en tur. Da merker bare jeg og de andre turgåerene lukta
Røyk rein pipe, billigere og koseligere. Tenn noe duftlys, ren hasj lukt går bort etter 20min cirka. Eventuelt kjøpe en spray å dekk over lukta
Anonym bruker
"Mulig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk og sjekk hvor utløpet til kjøkkenvifta er, dersom det skal røykes under. Kanskje ikke nøye i blokk, men værtfall hus og tette nabolag. Du kan sikkert fint røyke ut vinduet uten problemer, bare blås røyken opp mot himmelen. Joint hadde jeg aldri turt
Sitat av kong1avkutoppen Vis innlegg
Halla.

Har akkurat kjøpt meg en del brunt som jeg ønsker å lighte opp. Problemet ligger i at jeg bor midt i en studentblokk. Det er bokstavelig talt ingen plass jeg kan røyke. Jeg bor helt øverst i en studentbolig med et par andre i samme kollektiv, de er ok med at jeg røyker. jeg har også en røykvarsler på rommet og det er null toleranse for å røyke her.

Hva hadde dere gjort? Har hørt mye om smokebuddy og jeg vurderer å bruke vifte i tilegg.

Happy smoking

Mvh Kongen av Kutoppen
Vis hele sitatet...
Burde gå fint å røyke ut vindu. Da jeg var på rusbehandling røyka jeg ut vinduet på rommet men det var vanlig sigg å kjennes kanskje ikke like godt.