Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 624
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 5mg alprazolam, men regner med jeg ligger på omtrent 2mg med tanke på toleransen min. Kan jeg ta noen striper Ketamin uten bekymringer for pusten? Er i utgangspunktet klar over at Ketamin ikke påvirker pusten lignende som på opiater men bare lurer. Er har også røyka
Waste. Spar ketten
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ketee fint det
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke alprazolam dempe den psykedeliske effekten? Har aldri forstått å blande antipsyko med psykedelisk, gir ingen mening utenom å stoppe eller dempe en "bad" tripp. Så ja! Waste!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil ikke alprazolam dempe den psykedeliske effekten? Har aldri forstått å blande antipsyko med psykedelisk, gir ingen mening utenom å stoppe eller dempe en "bad" tripp. Så ja! Waste!
Vis hele sitatet...
Alprazolam er ikke antipsykotika, men ja, den vil dempe den psykedeliske og antidepressive effekten for det. Benzodiazepiner blir gitt sammen med ketamin på sykehus for å dempe bivirkninger i form av turing.
Dessuten vil man ikke huske en dritt av hva man opplever.