Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1447
Jeg ser etter en laptop til min datter som kun skal brukes til å spille minecraft. Hun har fått min gamle stasjonære pc, men fordi hun skal hjerteopereres og mest sannsynlig må være på sykehuset i flere måneder om alt går bra, ønsker vi å kjøpe en laptop i bursdagsgave. Det eneste kravet jeg har er at den kjører minecraft uten lagg, og uten at jeg må sette alt på lavest mulig ytelse. Hun er fortsatt ikke store jenta, så jeg ønsker ikke å bruke veldig mye penger. Jeg tenker rundt 5-6k, om det er mulig.
Sist endret av prodigy420; 2. august 2022 kl. 00:12.
fant en som det er rabatt på å som vil funke plenty https://www.power.no/data-og-tilbeho...-pc/p-1142012/
Om anbefalingen over frister vil jeg råde deg til å kjøpe dette kittet deretter funnet og fulgt en enkel guide på youtube for å installere dem.

Har fått satt meg ned og gjort ett større søk på nettet og det ser ut som den kampanjemodellen er det beste du vil få i den prisklassen og spesielt med ettermontert RAM vil det være en veldig grei PC, dog ikke et veldig kraftig skjermkort så i veldig tunge spill vil den slite med høy grafikk.
Sist endret av Mozzie; 2. august 2022 kl. 11:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.