Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1726
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ha skrutann/tannprotese. Med det er det utfordringer med å ta seg en joint i følge det jeg leser . Det diden det kan gi tannproblemer. Saken er at jeg ønsker å ha weed som en del av livet mitt. Hvor skadelig det er, er usikkert. Men om jeg ikke kan røyke weed vil jeg heller unngå og sette skrutann.

Kan man nevne for tannlegen at man liker weed uten at han sender bekymringsmeldinger til politi, fylesmann osv?.Man vet alldrig i disse dager, sukk.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke tannlegen gidder å bry seg med det. Ekstra jobb og utenfor dems felt
Du får ta det opp hvis du mener det er viktig og relevant for din behandling, men vit at det fort havner i journalen din. Selv om de ikke melder i fra til noen, så er det da dokumentert.
Jeg hadde spurt noe som "Vet du om det å røyke weed har noe å si for tannhelsen eller tannkjøttet?". Trenger ikke oppgi noe personlig informasjon eller noe slikt. Da kan du også skyte inn med "Jeg bare lurer as" hvis noen spør.
Sist endret av SmokeBuddah17; 1. august 2022 kl. 01:32.
Sitat av SmokeBuddah17 Vis innlegg
Jeg hadde spurt noe som "Vet du om det å røyke weed har noe å si for tannhelsen eller tannkjøttet?". Trenger ikke oppgi noe personlig informasjon eller noe slikt. Da kan du også skyte inn med "Jeg bare lurer as" hvis noen spør.
Vis hele sitatet...
Tannleger har ikke for vane å ta inn villt fremmede folk fra gata og putte de i stolen for så å forsyne seg i kjeften på stakkaren. Det som er vanlig er at det er et papirspor som følger, dokumenterer og melder utførelse og avvik i alle bauger og kanter. Til forskjell fra politiet så vet tannlegen veldig godt hvem de har nevene inni. Håper jeg.
Sist endret av Hilbert; 1. august 2022 kl. 02:53.
Kan du ikke bare si at du røyker sigaretter og ta det derfra? Eller er det weed spesifikt som er problematisk med tannprotese?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke du trenger å bekymre deg, har flere implantater og røyket før, gjennom og etter behandling. Problemet er nikotin mens ting skal gro, det forsinker ting og øker risiko for betennelser osv.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk besjed å skyll munnen me munnvanm etter hver trekk til det har grodd,for elr mente tannlegen det ville bli betent
Med mindre tannlegen din er en totalt drittsekk så bryr de seg ikke om slik.
De vil bare gjøre en god jobb å tenker på din tannhelse.