Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1345
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde tatt elvanse tidligere idag også fikk jeg noe imovane på kveldingen å tok 5 mg. Hver gang jeg tar imovane begynner jeg å hallisunere. Det er nesten 5 timer siden jeg tok imovane og jeg hallisunere fortsatt.

Visste lite om komboen men er redd jeg skal havne i psykose
Har dette med blandingen?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sender videoer til venner å si at de må se på at ting flytter på seg. Vet ikke om elvanse + imova funka på bra på meg. Er det p noen måte forhindre psykose? Liksom nå ikke det jeg kunne gjort bedre nå
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det med videoene: alle sier at de ikke ser noen ting og at jeg må legge meg
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var noen små troll som skøyt fyrverkeri fra en toalettmappe over hele meg
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det med ro, det er helt normalt. Jeg har selv opplevd det, og hallusinasjonene går over etterhvert.

Frem til da - len deg tilbake å nyt rusen enn så lenge
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta det med ro, det er helt normalt. Jeg har selv opplevd det, og hallusinasjonene går over etterhvert.

Frem til da - len deg tilbake å nyt rusen enn så lenge
Vis hele sitatet...
Er ikke noe ro når jeg ikke søvn og vi hadde snakket med ånder dagen førpå. Blir fittparanoid vrt ikke hvotvlr

Alle andre gangene jeg har tatt elvanse og imovane hver for seg hadde det vært orgasme rus men nå…. Fysj føler meg schizofren

Kryper faen meg maur fra skapet mitt for den vil bo inni huden min omtenksom mor?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en grunn til at jeg ikke mixer de preparatene der, iallfall om du har tatt for mye elvanse.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en grunn til at jeg ikke mixer de preparatene der, iallfall om du har tatt for mye elvanse.
Vis hele sitatet...
Ja, fikk bare av en kompis som sa han har gått på begge før sås lille gå bra
Hvor lenge varer dette? Mer synsforstyrrelser nå men det har ikke gått over
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker ca 4-6 timer, tar de selv for søvn, men aldri hallusinert.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går det bedre nå?
Burde ikke blandet det

Har bare fått lette halliser på imovane men jeg legger meg i senga og lukker øynene med en gang og da sovner jeg. Tror det blir ille om man sitter våken
Er overbevist om at Imovane har en halveringstid på 10 timer minst hos meg.

«Tidligere trodde man at den korte halveringstiden ga z-hypnotika mindre residual-effekter (dagen derpå-effekter som reduserer funksjonsnivået på dagtid og kan gi økt risiko for fall og brudd, spesielt hos eldre) enn benzodiazepiner.»


«Men det har blitt tilbakevist. Nå vil jeg si at mengden dagen derpå-effekter er lik mellom benzodiazepiner og z-hypnotika. Til tross for at mengden er mindre i blodet, varer effekten av z-hypnotikaene lenger enn man skulle tro»

Dette sier psykiater og seniorforsker Jørgen G. Bramness i en artikkel fra 2018.

Kilde:https://sykepleien.no/2018/03/du-ma-...nen-med-renter