Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2209
Tenker spesielt på styrketrening, har det noe negativ innvirkning?

Har hørt det kan være negativt, er dette bare en myte?

Finner faktisk stort sett positive ting mellom trening og deksamfetamin.

Opinions
Hvilke positive ting har du funnet?

Trening er i alle fall bra for ADHD, så god plan uansett.
Hvis målet med treningen er strongman eller bodybuilding og medisinen virker inn på apetitten er det jo dårlig. Om du misbruker dexamf og trener kan det sikkert belaste hjertet overdrevent. Alt med måte.
Med foreskrevet dosering tror jeg ikke det har noe merkbar negativ virkning mm du mister apetitt eller sliter med å sove som han over sier.
FuNcEd's Avatar
Trådstarter
Sitat av *pi Vis innlegg
Hvilke positive ting har du funnet?

Trening er i alle fall bra for ADHD, så god plan uansett.
Vis hele sitatet...
Alt er nødvendigvis ikke bra for alle, men mindre appetitt for min del betyr mye mindre junk feks, trenger litt kaloriunderskudd en stund

Bedre utholdenhet er jo en positiv ting også. Samt det er vanndrivende og øker forbrenningen.

Det er forbudt ifølge WADAs dopingliste, det er jo fordi det gir endel fordeler mtp trening. Men hvilke spesifikt er jeg usikker på, litt derfor jeg spørr folk her hvilken erfaring og meninger dere har

Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvis målet med treningen er strongman eller bodybuilding og medisinen virker inn på apetitten er det jo dårlig. Om du misbruker dexamf og trener kan det sikkert belaste hjertet overdrevent. Alt med måte.
Vis hele sitatet...
Stemmer, alt med måte. Skal verken bli bodybuilder eller strongman. Trener for psyken sin del i største grad, men også selvfølgelig for å bli bedre fysisk form. Trenger ikke kalorioverskudd for å bygge muskler, man trenger styrketrening el lignende, nok protein og ellers variert sunn mat.
Sist endret av FuNcEd; 25. juli 2022 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Løfter litt ekstra og tar de siste repsa på ritalin. Herlig PWO men først og fremst får den meg over dørstokken.