Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 934
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok elvanse 60 mg for ca en time sia. Men det Funker ikke. Burde jeg ta 60mg mer eller vente? Tar det lang tid før det kicker inn. Tok ikke så lang tid forrige gang jeg tok det. Men endte opp med å ta 110 mg
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer litt an på om du har spist eller ikke. Jeg pleier å ta 30mg med et måltid, og det tar ca. én og en halv time før jeg får effekt, noen ganger litt mer.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer litt an på om du har spist eller ikke. Jeg pleier å ta 30mg med et måltid, og det tar ca. én og en halv time før jeg får effekt, noen ganger litt mer.
Vis hele sitatet...
Ja det gir mye mening egentlig. Spiste en brødskive en halvtime før jeg tok det, tok over to timer før jeg kjente noe og det jeg kjente var veeldig lite. får jeg mindre effekt av elvanse om jeg spiser?
Skjønner ikke at folk liker de greiene der, Attentin har jeg ikke prøvd. Blir bare dårlig i skallen av de søppel pillene lisdeks
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Skjønner ikke at folk liker de greiene der, Attentin har jeg ikke prøvd. Blir bare dårlig i skallen av de søppel pillene lisdeks
Vis hele sitatet...
Ahhh jeg elsker det. Nå har jeg ikke prøvd amf, å jeg har adhd type 2.

Men fyfaen, hvis jeg ikke hadde hatt vett i skallen hadde jeg spist de pillene døgnet rundt.

Elsker dem, null negativ effekt, unatt at jeg gråter på nedturen.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ahhh jeg elsker det. Nå har jeg ikke prøvd amf, å jeg har adhd type 2.

Men fyfaen, hvis jeg ikke hadde hatt vett i skallen hadde jeg spist de pillene døgnet rundt.

Elsker dem, null negativ effekt, unatt at jeg gråter på nedturen.
Vis hele sitatet...
Hvis du gråter på nedturen av attentin så skal jeg love deg du ikke skal kjøre på med masse amfetamin iværtfall. For da er Nøddy over.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du gråter på nedturen av attentin så skal jeg love deg du ikke skal kjøre på med masse amfetamin iværtfall. For da er Nøddy over.
Vis hele sitatet...
Men personlig er ikke det å gråte sååå negativt, jeg gråter aldri når jeg er edru, men når jeg har adhd medisiner i blodet så kan jeg gråte igjen.

Er som å bare sende all dritten ut av kroppen i tårer, å hver tåre som kommer så føler man deg bedre og bedre.

Tok ritalin for ett år siden, vurderer å ta det igjen så jeg kan gråte litt igjen.

Gråter både på opptur og nedtur.
For noen ungerer ikke elevanse. Prøvde det 1 gang. 200mg, merket omtrent ingenting.