Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1304
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har spist veldig lite omtrent et måltid hver dag. Men levd mye på bare snus og vann. Gjør dette mye skade på kroppen. Eller mer enn snus gjør til vanlig om man spiser bra?
Anonym bruker
"Vant Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vet du ikke kan leve på snus og vann, ikke bra for kroppen selv om noen sier detox med vann bra er periode. Snus er det delte meninger om, men ingen har tatt sånn skade direkte, men "nikotinet gjør at blodårene trekker seg sammen, hjertet må jobbe hardere og både puls og blodtrykk stiger mens du har snus i munnen"
Snus dreper matlyst så sånn er det ikke bra for kroppen
Størrelsen og hva det ene måltidet ditt innholder er av vekt.
Du risikerer mangelsykdomer dersom du ikke får i deg riktig vitaminer og næringsstoffer Kaloriunderskudd fører til vekttap.
Snus i seg selv tror jeg ikke forverrer situasjonen nevneverdig på kort sikt. Hvilken effekt på helsen snus har i et lengre perspektiv, kan jeg ikke svare på.
Anonym bruker
"Blind Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snuser daglig, men når det gjelder å spise er jeg utrolig dårlig på det.
Vann drikker jeg ikke, men melk, brus, juice, iskaffe, juice osv drikker jeg mye av.
Hender at jeg skipper måltider helt og går en dag uten å spise noe, stort sett bare 1 måltid per dag med unntak av munching av potetgull, sjokolade og annen snacks selvsagt.

Aldri merket at snus "dreper" matlysta og det er ekstremt ofte jeg tar meg en snus mens jeg venter på at maten skal bli ferdig eller mens jeg står å lager mat lol.

Kan jo også være store forskjeller på en som akkurat har begynt å snuse og en som har snust i over 17 år.
Vil ikke si at snus dreper matlyst, men at det demper matsug