Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1049
Flyr til olso om 4 timer og har 4 pakker sigg over Kvota og 100g rulle tobakk i sekken, Er jeg fakked? Fordi det kom gjennom securitien der jeg er nu og fant ut at det er en til checkpoint på gardemoen.. Flyr ifra utlandet
Sist endret av Abalo; 11. juli 2022 kl. 19:14.
gikk fint for meg. verste fall en bot
Anonym bruker
"Grønn Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
50/50. Hvor har du vært? Jo yngre og shady du ser ut jo høyere sjanse er det for at de stopper deg.

Du kan også fortelle varene om du har noia....
Gå på rød og fortolle? Kjipt å bli tatt fra alt om man blir tatt med for mye på grønn. Har vel og merke opplevd at de bare sier:det er ikke slikt vi leter etter. Med 2 kartonger i bagasjen, men det hører vel til flaks el noe…
Mvh
Trådstarter
14 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
50/50. Hvor har du vært? Jo yngre og shady du ser ut jo høyere sjanse er det for at de stopper deg.

Du kan også fortelle varene om du har noia....
Vis hele sitatet...
Bulgaria, er 17.. Meeen, ser eldre ut.. Har kjøpt uten legg i 2 år nu
I og med at du er under 18 år, så har du i juridisk forstand egentlig ingen kvote. Så er litt usikker på hvilke sanksjoner du potensielt vil kunne bli møtt med dersom du skulle bli stoppet, men det er nærliggende at de tar fra deg varene i hvert fall.
Trådstarter
14 4
Sitat av Dreams Vis innlegg
I og med at du er under 18 år, så har du i juridisk forstand egentlig ingen kvote. Så er litt usikker på hvilke sanksjoner du potensielt vil kunne bli møtt med dersom du skulle bli stoppet, men det er nærliggende at de tar fra deg varene i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Har connecting fly, som skal tas videre fra oslo og lengre nord.. Tenkte at alt kommer til å gå bra da jeg gikk gjennom bulgaria kontrollen uten problemer.. Gikk gjennom xray maskinen og sekken ble ikke sjekket av dem.. Hva ska æ gjør? Kaste alt bort på flyet eller?... Er russer også , men har fikksa norsk pass 1 år sia og bodd her i 16 år.. Hørt at det e større sjanse å bli tadd om man e utlending
Sist endret av Abalo; 11. juli 2022 kl. 20:47.
Det er vel heller tollen ved ankomst fremfor sikkerhetskontrollen du skal bekymre deg for. Jeg hadde nok tatt sjansen på at det går bra, men det er meg da.
Sitat av Dreams Vis innlegg
Det er vel heller tollen ved ankomst fremfor sikkerhetskontrollen du skal bekymre deg for. Jeg hadde nok tatt sjansen på at det går bra, men det er meg da.
Vis hele sitatet...
Enig. Er bare tobakk
Trådstarter
14 4
Det var ingen i toll pga. Sein landing, så det gikk ganske greit, kjøpte 10 bokser snus i taxfree.. Som sagt så spurte de ikke om legg.. Men nu har æ jo stappa sekken med mer drit, og skal gjennom sikkerhets kontroll

Sitat av Dreams Vis innlegg
Det er vel heller tollen ved ankomst fremfor sikkerhetskontrollen du skal bekymre deg for. Jeg hadde nok tatt sjansen på at det går bra, men det er meg da.
Vis hele sitatet...
Ingen toll heldigvis.. Men da sekken ikke kom til meg gjennom sikkerhets kontrollen, men skulle blir sedd igjennom holdte jeg på å bli bekymret.. De fant en kokkekniv æ hadde glømt at æ hadde i sekken, en til kokkekniv, 6 lightere spredd rundt i hele sekken, 2 grindere.. Og litt bud i en av de tomme snusboksene som sikkert har logge der 1+ år.. De tokk fra meg 4 lightere og lot mæ dra med resten... Fan æ burde ha sjekka gjennom sekken, og neste gang så vente jeg til jeg er 18 , ble alt for paranoid over litt tobakk.
Sist endret av Abalo; 12. juli 2022 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.