Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1554
Har andre merket dette? Har ikke hatt så nice ereksjon på mange år som hva jeg har nå, etter noen uker med vekttrening, stiv som en pinne. Det samme kan ikke sies om jogging
Gratulerer HARDT arbeid lønner seg.
Tung vekt og bruk av store muskelgrupper stimulerer testosteron produksjon.
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Tung vekt og bruk av store muskelgrupper stimulerer testosteron produksjon.
Vis hele sitatet...
Og hjertet blir sterkere, bedre sirkulasjon. Tipper det har mer å si.
Jeg merker definitivt at testosteronnivået går opp når jeg trener styrke over lengre tid. Merker også at ereksjonen blir bedre.
Liker biasen til folk her. UncleSam er inne på det. Er man bedre trent, har man bedre hjerte, og blodsirkulasjon.

Ellers vil også man kunne lettere ha eregert penis hvis fettprosenten er 'normal'.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det samme kan ikke sies om jogging
Vis hele sitatet...
Du pusher ikke kroppen langt ifra like hardt når du jobber kontra styrketrening. Etterforbrenningen er også mye lengre og mer ved styrketrening enn kondisjonstrening.
Sist endret av Superspurv; 26. april 2022 kl. 12:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Liker biasen til folk her. UncleSam er inne på det. Er man bedre trent, har man bedre hjerte, og blodsirkulasjon.

Ellers vil også man kunne lettere ha eregert penis hvis fettprosenten er 'normal'.



Du pusher ikke kroppen langt ifra like hardt når du jobber kontra styrketrening. Etterforbrenningen er også mye lengre og mer ved styrketrening enn kondisjonstrening.
Vis hele sitatet...
Forbrenning av kalorier løping versus styrketrening er jo udiskutabelt ekstremt mye bedre ved løping.
Man kan derimot bygge muskler ved styrketrening som medfører høyere kaloriforbruk ved hvile og aktivitet.

Og det du skriver om at styrketrening er så mye tyngre enn løping er ikke annet enn personlig preferanse, og jeg vil si meg dypt uenig
Er det bare jeg som får ræva libido på diett?
Sitat av smurfis Vis innlegg
Er det bare jeg som får ræva libido på diett?
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig å føle seg dårligere psykisk ved kcal underskudd over tid så det kan absolutt påvirke libido.