Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1746
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har glemt ritalinen min på hytta og det er 6 timer å kjøre. Det er en måned siden jeg henta ut 3 måneders forbruk. Så skal egentlig hentes ut igjen om 2 måneder. Kan man hente ut mer ritalin i slike tilfeller og isåfall hvor lenge før man er tom kan man hente det ut?
Anonym bruker
"Stinn Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke du kan hente ut før om 2mdr,du kommer til å få masse spørsmål fra apoteket vess du prøver å de kan beskylde deg for salg lr missbruk,snakker av egen erfaring
Dra til apoteket og spør om du kan få ut for de dagene du ikke er hjemme, spør du om hele 3 mnd forbruk vil nok svaret være nei.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplevde at apotekeren lurte på hvorfor jeg hentet ut Seroquel tidligere enn jeg skulle, men da handlet det om penger. Skulle jeg betale fullpris, eller skulle jeg få det dekket av trygden (Blå resept)… Fikk det dekket
Får alltid 3 mnd forbruk, hvor jeg har hatt innleggelser på sykehus der medisinen gis der, samt hatt ulike doseringer uten noe beskjed om seponering av gitt dose. Så jeg har masse mer enn nødvendig liggende, men det er kommer vel an på apotek fra apotek. Ikke vet jeg, men aldri havnet i klamme vedrørende det iallfall. Snakker her om Aduvanz, men hadde samme erfaring med ritalin
Kontakt legen. Han er den eneste som kan gi deg svaret.
Fortell han gjerne når neste hyttetur er, om du vet, slik at han har oversikt over forbruket ditt.
Sist endret av SkammeligNykter; 2. april 2022 kl. 19:24.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg endte opp med å dra på apoteket og fikk faktisk for 3 måneder. Apotekeren sa ingenting og jeg sa heller ingenting
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg endte opp med å dra på apoteket og fikk faktisk for 3 måneder. Apotekeren sa ingenting og jeg sa heller ingenting
Vis hele sitatet...
Er du lur så henter du ikke nytt før du har brukt opp det du har på hytta. Og det du nettop henta.