Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 875
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei godtfolk!

Jeg lurer enkelt og greit på om Selank og dets derivater som for eksempel bla. N-Acetyl-Selank er lovlig å importere til Norge? Jeg har av diverse grunner et ønske om å prøve et av disse stoffene, men er veldig usikker på lovligheten rundt det. Spesielt det faktum at det er ustabilt ved romtemperatur og derfor må sendes i en temperatur regulert kjølebag som bare varer i et bestemt antall dager gjør jo at jeg er nødt til å velge express frakt ved bestilling - noe som bare øker sjansen for at tollen tar en titt på og i pakken enda mer. Så jeg hadde satt pris på all hjelp og innspill!

Takk på forhånd!
Det er ganske mange år siden derativ-loven kom i Norge akkurat for å unngå disse designer dop greiene hvor de forandrer bare litt på formelen og vipps så er det lovlig. Derativ-loven kom når alle disse 2c-b, 2c-i, 2c-x stoffene var veldig populære husker jeg.

Er ganske sikker på at det blir stoppet om du bestiller. Men du kan selvfølgelig ha flaks.
Jeg har brukt både Selank og Semax. Ble bestilt fra reachgenius for en del år siden. De ble sendt med DHL og var pakket i kjølelementer. Dette er peptider. Et peptid er en kjede av aminosyrer. Litt usikker på hvordan dette bedømmes hos toll. Det er jo ikke et rusmiddel men et nootropic - virker nevrobeskyttende og nevrorestorativt.

Acetyl brukes til organiske fornindelser - dette kan gjøre opptak mer effektivt. Det tilsettes altså eksisterende stoff for bedre opptak. Mange aminosyrer kan kjøpes med n-acetyl. N-Acetyl-Selank er ikke et derivat, samme peptid.