Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1094
Hvilke rus gir en slik pille? Kan man fungere i jobb på den, eller vil folk merke det er noe rart med deg?

Fant en tom blister på jobb.
Okei, spør du om dette pga du mistenker en ansatt har ruset seg på det medikamentet?

Om så, hun/han har sikkert det på resept for smerter.


Hvilke rus det gir? Det gir en avslappende, smertedempende, euforisk rus. Du merker det på en person om han/hun er trøtt, små pupiller, kløe (men det kan også en edru person ha)


Det er et medikament brukt til å dempe smerte, av alle typer, skrives mest hyppig ut til personer med kreft, men alle mennesker som lider av en type smerte kan få det. Brukt til prolaps vet jeg, og gis ofte etter en operasjon, eller lignende.


Sier ikke du gjør det, men OM du blander deg opp i en annen sin business, så bør du dra deg til helvete, og du er en jævla fitte.


Mvh
Sist endret av BenzoKnekk; 8. mars 2022 kl. 21:54.
Kvalme, kløe og litt lett eufori var min opplevelse av det.

Som rusmiddel synes jeg det er relativt kjedelig og oppskrytt, men mange liker det tydeligvis.
Ok.

Og nei, jeg bryr meg ikke om noen bruker det. Er ikke første gang jeg finner en slik heller, har også funnet ksalol. Syns det bare er interessant. Og synes ikke å ha merket det på noen. Er veldig mange ansatte der jeg jobber tho
De som bruker det har mest sansynlig toloreanse og man kan ikke se at de er ruset.
En som har brukt 20mg Oxycodone en stund vil ikke virke påvirket i noen særlig grad.
Anonym bruker
"Lysten Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel ganske sannsynlig at det er XR tabletter, og da vil det nok være vanskelig å se at noen er beruset på 20mg. Håper ikke du gjør noe som forårsaker problemer for denne personen, for de har nok enten resept, eller så sliter de nok allerede.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er vel ganske sannsynlig at det er XR tabletter, og da vil det nok være vanskelig å se at noen er beruset på 20mg. Håper ikke du gjør noe som forårsaker problemer for denne personen, for de har nok enten resept, eller så sliter de nok allerede.
Vis hele sitatet...
Har vedkommende ksalol også på resept?