Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1367
Fått en mengde med kokain som jeg er meget overrasket over. Den er potent for å si det sånn. Og det her sjeldent her i midt Norge føler jeg. Noe måte jeg kan teste renhet enkelt? Ogsp hørt noe om at folk sender inn til labtest i spania eller noe? Hvordan?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan bestille testkit som viser renhetsgrad osv ++ så du kan teste det her hjemme i Norge. Finnes forskjellige tester.

Søk etter det på Google så vil du komme til en side som selger slike tester.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusopplysningen har labtest i Oslo. Den ene som går rundt nå som virker veldig potent og folk sier er rett fra bolivia inneholder en RC. Kraftig lukt og smak. Smeller godt men ikke eufori osv som skikkelig Coke og umulig sove på mange timer etter siste linje (Kan det være den? (Østlandet))
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv tatt en del forskjellige potent kola i det siste, og kjenner meg veldig igjen i det som sies her. Skal ingenting til for å overtenne, og tar lang tid etter siste linje før jeg får sove.

Rasert i nesen blir jeg også..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Er det en ting jeg har lært i min tid her på kloden er at slike subjektive rapporter er mindre verdt enn dritt.

Så, med mindre noen kommer med noe håndfast, så tror jeg vi sletter slike innlegg som "innholdsløs støy".