Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 825
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, g20 her som skal for første gang røyke!

Bare lurer på hva som er digg å gjøre alene etter man har røyka? Har en joint med 0.5 i er det nokk? Skal være på rommet !
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare chill, spill eller se film eller serie
Se film. Gjerne en film som får deg mindblown.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,5 er for mye hvis det er grei hasj, du kommer til å grønne (være kvalm og jævlig). Enten lag 2-3 joints av dette eller røyk noen trekk bare.
Musikk, film, mat. Begynn med noen trekk og ta dype drag. Ta mer ved behov.
Ikke røyk hele jointen! Ta bare et par tre trekk først og slukk den. Om du har lyst på mer og ikke er skækk nok etter 15 minutter tar du et par tre trekk til, chiller på det til du skal legge deg og tar evn et eller to trekk til før du hitter puta så sover du godt. Spar resten til en annen kveld for 0,5 g er mye for en nybegynner og kan gjøre deg skikkelig dårlig og ødelegge hele opplevelsen..

Gjør noe du liker å gjøre, se på en godfilm eller kul morsom serie eller hør på musikk og tegn, game eller ting du koser deg med.
Jeg liker best å se på naturprogrammer, historiedokumentarer, space dokumentarer eller når jeg var yngre gikk det i stonerserier som Workaholics, the office, southpark, family guy eller filmer som Ted, We're the Millers osv. Lurt å handle inn noe mat, taco eller noe digg for smakssansene. Til nød må jeg alltid ha en grandis tilgjengelig (sett på alarm når du steker så du ikke glemmern bort!) og helst noe potetgull eller sjokolade også
Sist endret av celtseus; 27. februar 2022 kl. 01:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.