Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3340
Blande ut i vann. Skyte. Gir kick. Men er det bedre opptak oralt? Har tatt 100 dråper IV nå. Føler at jeg hvis hadde tatt samme mengde oralt hadde jeg vært helt i skyene
Hvorfor ikke prøve oralt og sammenligne?
Fått benzo i både iv og pilleform, det var omtrent likt. Men det var av helsehjelp, da jeg hater benzo og nekter å ta det frivillig. Så tenker jeg fikk små doser i forhold til hva en som tar benzo til vanlig ville tatt.
Har hatt flere flasker med benzo og syns det er bortkasta å skyte, Jeg sitter igjen med Samme følelsen som deg, at man får mye mer ut av det oralt. Man får er lite "kick" om man tar noen dråper IV, men ikke stort mer en en nikotinbuzz
Sist endret av Bluesky_; 14. juli 2021 kl. 09:06.
Snakker vi "flytende benzo" som stesolid injeksjonsvæske, noe som er ment å trøkkes inn i åra ?

Eller, siden De nevnte "dråper" så får det meg til å tro vi snakker en eller anna -zolam fra dnmno perhaps...?

Jeg visste seriøst ikke om det gikk engang mtp. at det pulveret er jo løst opp i etanol, og jeg var usikker på om det ble å løse seg ut ilag med vannet.

Kan du fortelle noe nærmere evt. om hvilket -zolam (eller benzodiazepin) det dreier seg om ? Og hvor lang virkningstiden er iv. samt om du merker mer bivirkninger som mild overdose med total blackout etter å gjort en haug teite ting, eller eksitasjon like etter injisering ?

Det å bli hyper av for mye benz, og/eller bli litt oppstemt etter iv. kalles på fagspråket "eksitasjon" - og der er midazolam kjempebra på akutten, sabla lite morsomt som rusavhengig

(Bare for å komme med mitt ene eksempel med benz iv. )
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Hei, sorry har helt glemt denne tråden. jeg husker ikke at jeg startet den en gang. Men jeg skal svare på spørsmålene dine det er etizolam og clonazolam på flasker som jeg injiserer. De er blandet ut i olje ikke sant? Kanskje ikke så lurt å skyte olje. Men jeg har uansett gjort det og foretrekker å skyte benzos fremfor å ta det oralt, fordi da kommer virkningen med en gang. Men tenker å slutte med det, fordi jeg vet ikke hva slags usynlige virknigner det har innvendig i kroppen.

Eneste som suger er hvis du bare feks har 10 dråper og skal skyte og får bomskudd, så er det ingenting å gjøre, da er benzoen tapt, og da angrer man på at man ikke bare svelgte.
Er så kjipt å måtte vente maks en time på at ting skal funke altså..
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Er så kjipt å måtte vente maks en time på at ting skal funke altså..
Vis hele sitatet...
Ja ikke snakk. Tilogmed en halvtime så er man innafor
Ikke på full mage.
Benzo er ingen vits i å skyte for å få bedre opptak. Forskjellen er marginal i såfall. Du er vel avhengig av nåla rett og slett. Sånn går det av og til.

Jeg sniffer av og til subutexen min når jeg føler meg i det ekstra narkomane hjørnet. Gir ingen ekstra effekt eller noe men bare blir sånn
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Benzo er ingen vits i å skyte for å få bedre opptak. Forskjellen er marginal i såfall. Du er vel avhengig av nåla rett og slett. Sånn går det av og til.

Jeg sniffer av og til subutexen min når jeg føler meg i det ekstra narkomane hjørnet. Gir ingen ekstra effekt eller noe men bare blir sånn
Vis hele sitatet...
Men det går raskt. Spesielt hvis man allerede har spist. Av og til må jeg ha det med en gang.

Men ja. Er også blitt litt avhengig av nåla. Har nesten et romantisk forhold til den.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Benzo i flytende form taes opp så fort at eneste grunnen til at du skyter det er fordi du bare MÅ skyte det. Virkningen er noen få % sterkere da benzo har et veldig høyt opptak i mage og tarm, sikkert oppmot 80-90%. Eneste benzoen jeg tar NOE annerledes enn å svelge er rivotril som jeg liker å la smelte under ungen fordi jeg føler at virkningen kommer såpass fort opp i full serumskonsentrasjon.

For ett par år tilbake hadde jeg og noen venner masse dråpeflasker som vi hadde PG blandet med Etizolam-pulver. Og der kunne du ta 1-2 små dråper og det tilsvarte 2-4mg etizolam. De virket i løpet av få minutter da vi lot være å svelge pgen men lot den som rivotril ligge under tungen og trekkes opp i slimhinner. Men dæven døtte om du tok mer enn 2 dråper var det russisk rulett for blackout, og alkohol kunne du ikke ha i huset engang haha.
Jeg fikk et skudd med 15dråper etizolam, det fikk meg til gå nesten ned i knestående selv om jeg var på speeden. Snakk om å være mo i knærne altså, skulle lett tatt en sånn smell nå også jeg altså

Har ikke prøvd andre flytende benzoer....

s
Sist endret av saviour; 1. september 2021 kl. 07:02.