Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2648
Hei. Det er lenge siden jeg har vært her på freak nå, og det er første gang jeg skriver i rusmiddel forumet.

Saken er den at jeg skal i et meget viktig møte i morgen tidlig, som kommer til å endre min framtid, selvsagt i den positive retning hvis jeg lykkes. Men dette forutsetter jo selvsagt at jeg fremstår som selvsikker. Det kommer til å bli stilt noen spørsmål om min fortid (som jeg har hørt fra kjenninger fra innsiden), selv om jeg stortsett har vært mors beste barn, så finnes det par episoder jeg skulle vært foruten, noen stygge episoder. Beskjeden om møtet kom litt brått på, men jeg har vært forberedt en stund. Jeg har alltid vært litt «old-school», aldri brukt medikamenter for å forbedre min prestasjon, hverken på skolen, idrett, jobb o.l. Men dette er ett møte som handler om å stige i gradene veldig fort eller å bli der jeg er nå, som sjef for en underavdeling.

Rutiner som jeg er, så har jeg forberedt meg litt, det skal også sies at jeg er blitt litt mer åpen for å «cheat'e», så har jeg fått sobril hos en venn som får dette på resept, 10mg sobril «phizer», han anbefalte meg å ta hele tabletten. Men jeg er litt redd for å bli ruset, aldri tatt solbril før, jeg må ikke fremstå som ruset, men samtidig må jeg ikke fremstå som nervøs når dem stiller spørsmålene og være i stand til å svare godt.

Så, hvor mye bør jeg ta? Og hvor lang tid tar det før det virker? Jeg har prøvd å google litt, men jeg har ikke funnet noe klart svar, det skrives mye om tåleranse uten å være konkret. Bør jeg ta hele tabletten? Og hvor lenge før møte bør jeg ta den?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
5mg burde funke bra, ta den ca 30 min før møtet.
Anonym bruker
"Firkantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok engang 40 mg sobril før jobbintervju. Fikk jobben. 10 mg skal nok gå fint:-) lykke til! Kan ta en time før funk!
sobril tar en time eller to før den funker på meg. tar 15 mg daglig. Ville tatt halvparten en time to før møtet, vil tro det gjør jobben. da har du en halvtime time til å bli vant til effekten før du går på møtet.

Lite sansynlig du blir griseruset på 10mg uansett.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 15mg sobril for første gang i mitt liv på lørdag å kjennte jeg ble mer selvsikker.. Tror 10mg burde holde..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg merker ikke en dritt til 10 mg, veier ca 100 kg. Tar det med et par mnders mellomrom. Hvor mye alkohol du drikker har også noe å si, da dette påvirker toleransen også for sobril. Drikker du ukentlig alkohol ville jeg tatt 20 mg. Jeg trenger 30 for å få en beroligende effekt.
Anonym bruker
"Elektronisk Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fortell oss hvordan det går!
Anonym bruker
"Firkantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spent på hvordan det gikk, hehe
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg også lurer på hvordan dette gikk.
Anonym bruker
"Firkantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legenden skal ha det til at han ble så rusa at han slo ned arbeidsgiver.
Jeg ville prøvd 5 mg et par tre dager før intervjuet for å teste hvordan min kropp responderte.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
sobril tar en time eller to før den funker på meg. tar 15 mg daglig.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvorfor du tar 15 mg daglig? Får du på resept?
Update på møtet TS?
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du tar 15 mg daglig? Får du på resept?
Vis hele sitatet...
Det stemmer
▼ ... mange måneder senere ... ▼
War room
0xFF's Avatar
Trådstarter Donor
Beklager for treig svar, har meget travle dager og lite tid til å henge på freakforum. Møtet gikk over all forvetning, det var ikke med arbeidsgiver som «Anonym bruker» antyder, men der i mot eieren. Tok 5mg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke vet jeg, men tar jeg 25 mg så går jeg og legger meg.
Men så tar nå jeg 25+ mg nettopp fordi jeg vil legge meg.