Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5115
I år så blir det syden tur med barn, og dette er noe jeg har lite erfaring fra før av. Så derfor tenker jeg at jeg skulle høre med dere medfreaks, dere foreldre som har vært med på dette før. Hva kan dere anbefale? Er det noen spesielle reisemål som er spesielt godt egnet for 5-6 åringer?
Har ikke barn, men er det ikke akkurat dette den typiske Charter tur er designet for? Barnevennlig hotell, barnebassenger, spis så mye is man vil også videre?
Sunwing kalithea på Rhodos. Har vært der et ar ganger med barn og det har vært helt topp.

God temperatur, fine basseng med sklier og strand om man liker det.

Kan bestille sunwing inklusive, eller all inklusive. Sunwing varianten er frokost inkludert alle dager, mens det er 5av7 dager med lunsj og middag. Hvilke dager bestemmer man selv. Dette var endel billigere enn all-inclusive.

Fant ut at jeg kunne kjøpe mye is for de pengene vi sparte på all-inclusive.


URL hotell:
https://www.ving.no/bestill-reise-ho...ICbAjICNzE6AUU
Sist endret av loppetrusa; 27. juli 2019 kl. 18:50.
Har reist til syden mange ganger med barn, Golden Sands, Bulgaria flere ganger, Rhodos en gang, Gran Canaria en gang. Best av disse tre har for oss vært Golden Sands. Det har rykte som partysted, men det meste av det skjer i kun en gate, resten et rolig og fint. Grunnen til at det har vært best er masse aktiviteter for barna, rolig, hotellene til Ving (som vi har brukt) er ofte nært strand og med barnevennlige bassenger. Legg til et meget hyggelig prisnivå, god mat og bulgarsk kultur bare en liten busstur unna charter-gryta så er det kjempefint. Laaaang strandpromenade med restauranter og masse leker barna kan være med på, til en grei pris (karuseller, radiobiler, hoppeslott, gokart og den typen ting. Ta en titt :-)
Var akuratt en uke i Palma de Mallorca. Mange barnefamilier der.