Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 798
Heisann, bruker fast Oxy, Vival og Neurontin. Har tatt min daglige dose.

Spørsmålet mitr er: Har etpar gram flein og Ketamin. Er en av disse farlige å ta nå? Vil helst ta noen linjer ket (S og R mix), men nyter sopp også om ket ikke burde blandes med fast medsa.

Om begge er farlige hver for seg så venter jeg til i morgen

Setter pris på raske svar av folk med erfaring (ingen bro-science &#128514

Mvh
Soppen går fint, men ketamin kan påvirke respirasjon og kan potensielt være farlig
Nei, ketamin er ikke så farlig med mindre du drar i deg 20 gram på flekken. Jeg har to venner som bruker dette på barn helt ned til 5-års alder daglig. Start rolig, øk dosering. Ha Zofran og Postafen tilgjengelig, og gjerne kombiner. Ketalar er ufarlig (i korte perioder) selv i miks med andre CNS-dempere. Prosedyren er trygg - igjen prøv deg frem med lave doser. Vet du hvilken type ketamin du har TS?
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei, ketamin er ikke så farlig med mindre du drar i deg 20 gram på flekken. Jeg har to venner som bruker dette på barn helt ned til 5-års alder daglig.
Vis hele sitatet...
Stakkars barn(?)
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Stakkars barn(?)
Vis hele sitatet...
Nei de er heller heldige. Ketamax/ketalar som det markedsføres som er lite smertestillende. Ketamin R/S eller rasemisk duger til lite innenfor dette felt, men ved enkelte sykdommer i ledd så viser det seg å være veldig effektivt. Det er sjelden og jeg har ikke noe tall eller referanser her, men ketamin er langt mer effektivt enn alle A-smertestillende for disse lidelsene. Jeg vil si de heller er heldige, at i strenge norge får man lov til å gjøre noe slikt.