Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1377
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer bare på om det er safe å prate om rus med kompiser over meldinger, ikke snapchat insta osv.. Men meldinger altså gjennom telefon nummer.. Kompisen min klikke mongis hver gang æ nevne hasj, sopp osv i meldinger fordi han sir policen følge altid med.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha sånn 15 åring noia det, Morsomt da.
Tror ikke det er risk, men hva er vits å ta det på vanlig meld. Bruk snap, ting som ikke lagrer alt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Politiet følger ikke med på meldinger.
MEN: om en av dere blir tatt, så vil de gå igjennom telefonen, og om meldingene ikke er slettet så vil de bare notere seg alle du snakket om rus med og sende en patrulje til de.
Husker godt da jeg var 17 ish, satt i mitt første avhør, siktet for dealing. Var ikke veldig høy i hatten når politimannen drar frem en bunke a4 ark med tykkelsen til en liten bok. Der var alle sendte og motatte sms'er de siste 9 mnd De hadde de fått tilsendt av Telenor etter jeg ble mistenkt. Regner med de fortsatt kan få ut sendte og motatte meldinger fra telefonoperatørene.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Politiet følger ikke med på meldinger.
MEN: om en av dere blir tatt, så vil de gå igjennom telefonen, og om meldingene ikke er slettet så vil de bare notere seg alle du snakket om rus med og sende en patrulje til de.
Vis hele sitatet...
Okei det e litt kjipt, om en går ned så går alle ned.. Ble nyrlig banna av snapchat fordi æ sa ordet acid i en av textmeldingene, kompisen min ble bare mer paranoid.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei det e litt kjipt, om en går ned så går alle ned.. Ble nyrlig banna av snapchat fordi æ sa ordet acid i en av textmeldingene, kompisen min ble bare mer paranoid.
Vis hele sitatet...
Du blir ikke banna fordi du bruker ordet acid i en snap melding

Er nok flere ting som har ledet til at du har blitt banna, men å bruke ordet acid er tvilsomt en av de.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer bare på om det er safe å prate om rus med kompiser over meldinger, ikke snapchat insta osv.. Men meldinger altså gjennom telefon nummer.. Kompisen min klikke mongis hver gang æ nevne hasj, sopp osv i meldinger fordi han sir policen følge altid med.
Vis hele sitatet...
Uansett hvem som "følger med" så vil en sms sendt fra deg også inkriminere den du sender til hvis du noen gang skulle fått beslag på telefonen. At du ikke bryr deg får være din egen sak, men hvis kompisene dine ikke vil at du skal sende sånt til de så burde du respektere det uansett hva du selv mener. Ellers er du en kuk.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer bare på om det er safe å prate om rus med kompiser over meldinger, ikke snapchat insta osv.. Men meldinger altså gjennom telefon nummer.. Kompisen min klikke mongis hver gang æ nevne hasj, sopp osv i meldinger fordi han sir policen følge altid med.
Vis hele sitatet...
Ring,ingen som lytter.Tekst er svart på hvit.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøper samme mengde hver gang, så sender bare sms å spør om jeg kan ta en tur.