Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 660
Hei folkens!

Eg skulle hatt tak i slike "skinner" til å montere harddiskar i 3.5" brønn, a la


Nokon som veit om norske nettbutikkar som sel dette?
Eg har leitt men finn ikkje...
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Alt fra "slowmoose" sendes fra kina (uansett om du kjøper det via cdon eller fruugonorge.com) og er nok dermed ikke aktuelt for trådstarter som eksplisitt spurte etter norske nettbutikker (og hvis han først skal kjøpe fra Kina så bør han kjøpe noe som koster en tiendedel av den du linker til)
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Alt fra "slowmoose" sendes fra kina (uansett om du kjøper det via cdon eller fruugonorge.com) og er nok dermed ikke aktuelt for trådstarter som eksplisitt spurte etter norske nettbutikker (og hvis han først skal kjøpe fra Kina så bør han kjøpe noe som koster en tiendedel av den du linker til)
Vis hele sitatet...
Jada, men nå har jeg ledet ham en vei. Nå vet han hva han kan søke på for å finne alternativer.
Jeg begynner å få inntrykk av at alt kommer fra Kina uansett hvor du bestiller.
Takkar for svar! Endte opp med å bestille til rundt 30kr/par frå AliExpress medan eg leitar vidare.
Sist endret av Bodhisattkva; 6. november 2022 kl. 09:16. Grunn: feil pris på greiene