Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1634
Hei Freaks, hva er deres favoritt snus? min er epok freeze 7 eller siberia rød
2 stk under overleppa, G3 Volt
Siberia rød slim er luksus snus ��
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
The Lab 07. Men smakte en sykt god snus, som en kompis hadde kjøpt i Sverige. Var cognac eller noe sånt. Og var sykt digg
Prillan Dunder 32mg med lakris smak.
Hjemme snekra, billig og God.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
G3 No1, Lab 06
Loop mango tango s4

brekker meg noe jævlig av lukten av epok. Loop lukter sitronsåpe
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
G3 no1, eller lignende. Alt annet blir ikke snus for meg
02 lab series, skruf løs
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skruf sterk porsjon, eller S3 nr 28 som det heter idag. Holdt meg til den i 15 år, og vil neppe bytte ut.
General Løs, har brukt den i 20+ år.

Hvis jeg snuser pose, noe som kan være praktisk snuser jeg G3 Volt, Göteborg Rapé eller General Classic White.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prillan Brown Gold. Sånn gjør-det-selv snus. Tilsetter bare vann og valgfri aroma og lar det stå i lufttett pose i kjøleskapet noen dager. Det er porsjonssnus. Men synes at hjemmelaget løssnus er best, det får man kjøpt i Sverige. Da lager jeg Prillan Original. Bruker røyk-aroma i begge, da smaker det skikkelig snus.
går for det meste i g3 load, wire og tnt, samt epoc mr 7 og lab nr 7, siberia rød også
Hæ, har du glemt 20g salt når du lagger prillan gold. Er det ikke netopp saltet som aktiverer opptaksevnen til nikotin?
Lab 07, enkelt og greit en fantastisk snus