Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 970
Hei freaks.

Har prøvd mye LSD gjennom tidene, og syns det kan være så sykt stor forskjell på potentheten.

Folk oppgir ofte plotterene til og være alt fra 100-200ug..
Men var er reelt? Eg har bare begynt og tenke at vist folk oppgir plotterene til lg være 150-200ug, så rekner jeg med det egentlig bare er 100ug.
Men om har en flakse selv, er 1 dråpe 1 dråpe? Drypper man vanligvis 1 dråpe pr plotter? Og er vell umulig og si hvor mye 1 dråpe innholder? 100ug?

Har på det værste fått 1 plotter så har kicka hardere en 3 stk tatt tidligere..

Takker for innspill!
Regner med det er mange årsaker til at graden varierer. Den største regner jeg med er at alle sier de har sterke varen en de har, regner også med at han som lager plotterne ikke vet hvilken styrke det er på LSDen han har. En annen grunn er nok at folk ikke er så nøye når de drypper.
Ingen ekspert på teamet, men har hatt samme erfaring.
Ehem, Blotter, ikke plotter
Sist endret av NodSquad; 21. oktober 2022 kl. 21:37.
Amaste55's Avatar
Trådstarter
81 8
Blotter****
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du får Plottere er de som regel fra et større ark som er dyppet i en løsning.
Da er alle fra samme batch like sterke, men hvor sterke vet kun kjemikern bak verket.

Med mindre du kjøper av et skikkelig syrehue med egen flaske. Da er det mer normalt å få et drypp på en sukkerbit.
Sjelden de går til innkjøp av blottere.

Og heller ikke de vet styrken.
Det er gjetting hver gang.
Det er nesten bedre å spørre om man bør ta en eller to.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skjønner at det kan bli tull, men det kommer nok av for mange mellomledd som vil hevde de har sterke/bra saker. ¨
skal du kjøpe lsd og de har 1 produkt og hevder det er potent/best, bare drit i det. noen som er relativt proff har styrken du ønsker.

kommer du nermere labbet så vil ingen påstå noe.
ingenting er sterkere en oppgitt for å gi "bedre" intrykk og ingenting er svakere.
mitt intrykk er at lsd er en svært proffesjonell buissiness, de ønsker at du føler deg trygg, vet hva du får, så at du kan føle deg komfortabel på din reise, de er stolte av sitt produkt, ingen ønsker deg en uhyggelig overaskelse.

ingen dypper blotterark i en balje.
kjemikeren doserer heller ikke blottere, de leverer råvarer i form av krystaller.
førsteledd veier opp å lager flytende produkt og doserer hver enkelt blotter ganske nøye faktisk.
Vi har en Roland XR-640, men aldri hatt noe problem med at det drypper… kanskje du burde kjøre en rens på skriverhodene?
Amaste55's Avatar
Trådstarter
81 8
Aldri hørst om blottera dyppet i løsning her i distriktet, her har di flasker og drypper selv.
Men om det er faktisk 1 dråpe pr blotter eller 1 dråpe pr sukkerbit, så er det helt sykt hvor den potentheten på varen kan være.
Rekner ikke med det er normalt og få dobbeldrypte blottere? Det taper di vell bare på. Så er det vell bare en viss mengde blotterpapira kan absorbere (men det varierer jo)
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Men om det er faktisk 1 dråpe pr blotter eller 1 dråpe pr sukkerbit, så er det helt sykt hvor den potentheten på varen kan være.
Vis hele sitatet...
lsd doseres ikke i dråper men i mikrogram.
hvor mye lsd krystaller du løser opp i en gitt mengde veske avgør hvor mange µg per dråpe du får.

det selges flytende lsd i alle styrker. helt ned til 10 µg/dråpe, mange som ønsker dette for mikrodosering.
Amaste55's Avatar
Trådstarter
81 8
Ja det vet jeg. Som jeg skriver i det første innlegget. Det doserest i dråper på blotter papir eller sukkerbit. Men hvordan det doserest på flaskene er det jeg mener er veldig forskjellig. Man kan få kjøpt ferdig mixa flasker som man da kan dryppe selv. Men poenget mitt er liksom at potentheten i dråpene kan variere sykt. Plutslig så får du en blotter så er dryppa 1 dråpe på og du merker nesten nada, så får du tak i noe fra en annen kar, så har dryppa 1 dråpe på en blotter og det funker veldig bra.