Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 793
Netflix har mye c-filmer og noen ganger dårlige serier. Jeg trenger noe altoppslukende og se på. Det kan og være thriller, men helst noe overnaturlig og spennende som går mot sjangeren grøss. Hva serie eller film på netflix kan frekforum sine venner anbefale akuratt nå?
Dark,
Sist endret av Rognkjeksa; 16. oktober 2022 kl. 14:03.
+ 1 på Dark, den er mektig fet.
The Conjuring filmene er faktisk ganske bra til skrekk å være synes jeg
Ritual likte jeg godt!
Og archive 81 var en festlig serie
Har du sett The Haunting of Hill House?
Anbefaler også The Haunting of Hill House
Sitat av Medusa Vis innlegg
Har du sett The Haunting of Hill House?
Vis hele sitatet...
Den var knall, den har jeg sett
Akkurat kommet en serie som heter The Watcher på flix, sett 2 episoder, sålangt bra+ og 7.0 på IMDB noe jeg alltid sjekker.

Dahmer er også ganske creepy egentlig, ikke grøsser creepy, men det er en sann historie om en seriemorder som skildres særdeles bra.

Dark er veldig bra, dog tysk men det gjør ikke noe. Skuespillerne og serien generelt er terningkast 5+.

Stranger things er og veldig bra, utrolig nok er mye basert på faktiske hendelser om man tror på enkelte historier fra USA og regjeringen sine syke eksperimenter der. Sjekk Why Files på YouTube for kule historier som feks ST er basert på.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
His house. Veldig bra film!


Likte også ritual bra.
Midnight mass, the midnight club, into the dark