Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1413
I livet ditt i år. Hva, hvorfor hvordan skjedde? Hva føler du og hva gjorde det med deg. Gjerne det med følelsess livet også. Sibt? Lei deg ovs. Anger, lettelse?
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Det værste jeg føler er at jeg lar meg gå tilbake til gamle vaner. imens jeg er er bevvist på at det er idiotisk, men jeg gjør det lell og skjønner ikke hvorfor.
Hadde denne vært i er underforum med mulighet for å svare anonymt ville det nok kommet litt flere svar skulle jeg tro…
Verste er at jeg har innsett at livet aldri kan bli bedre og at det er bare en vei ut.
Fødselen. Ingen spurte meg om det var greit.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Fødselen. Ingen spurte meg om det var greit.
Vis hele sitatet...
100% enig, skulle til og skrive det selv.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Fødselen. Ingen spurte meg om det var greit.
Vis hele sitatet...
Det kunne vært verre, du kunne fått en faktura for ditt eget prøverørsforsøk i din egen dåp..
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Det kunne vært verre, du kunne fått en faktura for ditt eget prøverørsforsøk i din egen dåp..
Vis hele sitatet...
Produsert i en pung, og rørt sammen i en livmor av humørkjeppen til min ubrukelige far, så det blir bestridelse av regning og sansynligvis inkasso.

Dåp er forsåvidt kristenfolks verk, og jeg ble ikke spurt om det var greit det heller.
Sist endret av mr.roundtree; 14. oktober 2022 kl. 00:16.
Jeg ble laid off fra et selskap jeg har jobbet 3 år i og trodde var en jobb for livet.
Min beste venninne i 20 år tok livet av seg i fjor sommer. Har hatt et sinne jeg aldri har hatt før, kjentes ut som jeg kunne knuse hele huset. Begynte på antidepp og sliter enda med dyp depresjon. Første sommer uten henne, bursdagen hennes.. det var tøft.
Det hadd nok kommet mere svar og litt mørkere og dypere historier hadde man kunne vært anonym her som sjuken sier.

Har noe ganske mørke greier selv som jeg ikke kan skrive om jeg ikke er anonym